۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۴۸۶۱۲۹
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

آیت‌الله واعظ زاده در عرصه تقریب با شجاعت و اخلاص فعالیت کرد

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: ورود در عرصه تقریب کم چالش نیست، آیت‌الله واعظ زاده در این عرصه با شجاعت و اخلاص وارد شده و فعالیت کرد.
حجت الاسلام مروی- معاون حوزوی دفتر رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، امروز در مراسم نکوداشت مقام علمی آیت‌الله واعظ‌ ‌زاده خراسانی که در سالن همایش شهید ماموستا شیخ‌الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد، گفت: مقام علمی مرحوم آیت‌الله واعظ زاده بسیار بالا است باید بیش از این شناخته شود.

وی افزود: او پرورش‌یافته حوزه علمیه خراسان است که بزرگانی همچون شیخ طوسی، شیخ طبرسی، ملاعبدالله شوشتری و شیخ حر عاملی و در عصر کنونی رهبر معظم انقلاب پرورش‌یافتگان این حوزه علمیه هستند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به ویژگی های بارز این عالم وارسته، بیان داشت: اخلاص، تواضع، جهدو تلاش، پرهیز از شهرت و نشاط از جمله ویژگی های ایشان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی بابیان اینکه ایشان در علوم مختلف نظیر فقه، اصول، رجال، تفسیر، فلسفه و کلام سرآمد بودند، ابراز کرد: ایشان در رفع شبهات مسلمانان بسیار تلاش کرده و پرکار بودند.

وی با اشاره به اینکه حضور در منصب تقریب نشان از زمان‌شناسی ایشان دارد، گفت: انسان اگر به موقع  جریان استکبار را نشناسد نفوذ را نشناخته و طریقه مقابل با آن را نخواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی گفت: ورود در عرصه تقریب کم چالش نیست هر شخصی به این عرصه وارد نمی‌شود مگر افرادی که برای تبلیغ دین جز از خدا نترسند، آیت‌الله واعظ زاده در این زمینه شخصیت شجاعی داشت.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، عنوان کرد: دغدغه مصلحان جهان اسلام وحدت و انسجام امت اسلامی است که سبب پیشرفت آنان می‌شود، دشمنان اسلام امروز با ایجاد شیعه انگلیسی دنبال ایجاد تفرقه بین امت اسلامی هستند./807/202/ب1

ارسال نظرات