۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۸۶۴۱۳

برگزیده جشنواره فیلم اشراق رییس دانشگاه صدا و سیما شد

شهاب اسفندیاری برگزیده سومین دوره جشنواره فیلم اشراق طی حکمی به سمت «سرپرست دانشگاه صداوسیما» منصوب شد.
اسفندیاری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رییس سازمان صدا و سیما در حکمی شهاب اسفندیاری را به سمت «سرپرست دانشگاه صداوسیما» منصوب کرد.

اسفندیاری در سومین دوره جشنواره فیلم اشراق با ارائه اثر مجموعه مستند تلویزیونی جهان شهری ها شایسته تقدیر در بخش مستند غیر طلاب شد. این جشنواره توسط مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی به صورت دوسالانه برگزار می‌گردد.

وی در این مجموعه به فعالیت های تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین شیخ سهیل اسعد (ادگاردو )  در آمریکای لاتین پرداخته و بیننده را با وضعیت مسلمانان و شیعیان کشورهای این منطقه آشنا می کند.

اسفندیاری در جهانشهری ها به مضامینی همچون «شالوده شکنی افسانه ها»، «قداست زدایی از تفاخرهای "ملت"»، «به تصویر کشیدن تجدید نژاد پرستانه»، «حیات اسلام در دنیای معاصر» و «افسون زدایی از "غرب"» می‌پردازد.

یادآوری می‌شود، دانشگاه صداوسیما در حال حاضر دارای شش دانشکده شامل تولید رادیو و تلویزیون، فنی و مهندسی رسانه، ارتباطات، تلویزیون و هنرهای دیجیتال، فلسفه رسانه و علمی کاربردی رسانه است که دانشجویان آن در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند./872/
د102/ی

ارسال نظرات