۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۸۷۲۳۵
سردبیر روزنامه رای الیوم:

سوریه قدرت و وحدت خود را باز خواهد یافت

سردبیر روزنامه رای الیوم با تاکید بر اینکه سوریه قدرت و وحدت خود را باز خواهد یافت، گفت: این خوشبینی برگرفته از مردم سوریه و فرهنگ غنی آنان است.
عبدالباری عطوان

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رای الیوم با تاکید بر اینکه سوریه قدرت و یکپارچگی خود را باز خواهد یافت، گفت: این خوشبینی برگرفته از ویژگی های مردم سوریه و فرهنگ غنی آنان است.

وی ادامه داد: اعتماد به بازگشت امنیت و ثبات در سویه برگرفته از ملت سوریه و تجربه های تاریخی است زیرا این ملت، فرهنگی بسیار غنی دارد و قادر است تشخیص دهد چه کسی در کنارش بوده و چه کسی علیه آن دسیسه می کند و به دنبال نابودی و ازهم پاشیدگی کشورش است و در این راه به دروغ پردازی متوسل می شود، همان کاری که با ملت یمن، عراق و لیبی انجام شد.

عطوان افزود: هر کس به روند تحولات بحران سوریه در طول شش سال گذشته دقت داشته باشد و به دور از هرگونه سرو صدا و نوشته های گمراه کننده، با ملت سوریه همراه شود، این صحبت ها را درک می کند و به تغییر سریع تحولات سوریه پی می برد.

به گزارش تسنیم، وی تاکید کرد، حلب زیبایی خود را بازخواهد یافت همانطور که حمص، حماه، تدمر و رقه و تمام شهرهای دیگر سوریه نیز چنین خواهند شد و مهاجران سوری به کشورشان بازخواهند گشت.

این نویسنده سرشناس عرب با بیان اینکه سوریه جدید، قوی و سربلند خواهد بود و سوری ها عملیات بازسازی کشورشان را به دست خواهند گرفت، گفت: روزهای آینده شاهد این گفته ها خواهند بود و بین  ما داوری خواهند کرد./847/ب102/ف

ارسال نظرات