۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۴۸۹۳۳۷
با سخنرانی رییس سازمان بسیج مستضعفین؛

یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در آمل برگزار می شود

دومین سالگرد شهادت شهید هادی جعفری و شهدای مدافع حرم مازندران با سخنرانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج برگزار می شود.
سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران در شهرستان هزارسنگر و دیار علویان آمل برگزار می شود.

این برنامه همزمان با دومین سالگرد شهید مدافع حرم مهندس هادی جعفری از فرزندان غیور و ولایتمدار بخش دابودشت آمل صورت می گیرد.

به گزارش رسا، دومین سالگرد شهادت شهید هادی جعفری و شهدای مدافع حرم مازندران با سخنرانی سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج همراه است.

کربلایی علی کلهر نیز در یادواره معنوی شهدا به مداحی می پردازد که ویژه برنامه هایی برای این مراسم تدارک دیده شده است.

این گزارش می افزاید، دومین سالگرد شهادت شهید هادی جعفری و شهدای مدافع حرم مازندران در روستای رییس آباد بخش دابودشت شهرستان آمل برگزار می شود.

این مراسم در روز سه شنبه 15 فروردین همراه با اقامه نمازجماعت مغرب و عشاء و به همت ستاد یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان آمل صورت می گیرد.

به گزارش رسا، شهیدان اسماعیل حیدری، هادی جعفری، روح‌ الله صحرایی، رضا حاجی‌ زاده و مصطفی زال‌ نژاد شهدای مدافع حرم شهرستان آمل هستند.

گفتنی است، شهرستان هزارسنگر آمل از مناطق پیشتاز در حوزه ایثار و شهادت ایران اسلامی است که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم این دیار همچون نگین درخشانی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی می درخشد و امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند./1314/203/ب2

ارسال نظرات