۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۲۱۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

اعتقاد و اعتماد به خداوند متعال سکوی تعالی انسان است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه اعتماد به خداوند انسان را به اوج کمال می‌رساند، گفت: اعتقاد، اعتماد و توکل به خداوند متعال سکوی تعالی انسان است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیر و کارکنان فرودگاه بجنورد، اظهار کرد: همان‌گونه که هواپیما گام‌به‌گام و با سیر صعودی مسافران را به اوج پرواز می‌رساند، اعتماد به خداوند هم انسان را به اوج کمال می‌رساند.

وی با بیان اینکه اعتقاد، اعتماد و توکل به خداوند متعال سکوی تعالی انسان است، ادامه داد: اگر انسان به این درجه از اعتقاد و اعتماد برسد می‌تواند سعادت دنیوی و اخروی را برای خود تضمین کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به ایام مبارک ماه رجب، اضافه کرد: فصل نیایش شامل سه ماه رجب، شعبان و رمضان فرصت ذی‌قیمتی برای ارتقای بعد معنوی و اوج‌گیری انسان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در این زمینه ماه رجب باند پرواز، ماه شعبان ماه اوج‌گیری و ماه رمضان ماه رسیدن به اوج خوبی‌ها و معنویات است؛ ازاین‌رو همه باید قدر و منزلت این سه ماه را درک کرده و از این فرصت‌ها نهایت استفاده معنوی را داشته باشند.

وی تأکید کرد: باید در ماه رجب بیشتر استغفار کنیم و به درگاه خداوند متعال توبه و انابه کنیم تا از نظر معنوی برای ورود به ماه‌های شعبان و رمضان آماده شویم.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: سبک زندگی و حرکت ما انسان‌ها باید در طول دوران حیات پرواز به‌سوی بی‌نهایت خوبی‌ها باشد تا جایی که به‌جز خدا را نبینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: البته برای رسیدن به این کمال باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و از لحظه ‌لحظه‌های زندگی برای رسیدن به نهایت قرب الهی استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: رهبری در بیانات خود در حرم رضوی و در ابتدای سال جدید فرمودند: باید جنب‌وجوش‌ها را برای تولید و اشتغال بیشتر کنیم تا دشمنان نتوانند از این طریق به نظام ما ضربه بزنند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: این فرموده رهبری باید فصل‌الخطاب و رویکرد تمامی مسؤولان در همه رده‌ها و حوزه‌ها باشد و همه مردم و مدیران به‌ویژه مسؤولان رأس امور به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جامعه بیندیشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین با تأکید بر خدمات‌رسانی مطلوب‌تر فرودگاه‌ها به مردم و مسافران، گفت: مسؤولان فرودگاه باید با برنامه‌ریزی برای پروازهای به‌موقع و خدمت‌رسانی‌های مناسب به مشتریان، اقدام به اعتمادسازی کنند تا استفاده از خدمات فرودگاه با استقبال عموم مردم استان روبرو شود؛ زیرا فعالیت در این زمینه خود نوعی خدمت به مردم جامعه است./9314/202/ب2

ارسال نظرات