۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۹۱۰۲۴
حجت الاسلام سبحانی نیا تأکید کرد؛

آمادگي مؤسسه دارالحديث براي تقويت فرهنگ شهروندي در قم

معاون فرهنگي هنري مؤسسه دارالحديث آمادگي موسسه دارالحديث براي تقويت فرهنگ شهروندي در قم را مورد تأكيد قرار داد
حجت الاسلام سبحانی نیا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت الاسلام محمدتقي سبحاني نيا پيش از ظهر امروز در ديدار شهردار و مديران شهري با آيت‌الله ري‌شهري، با بيان اينكه ما در درالحديث به جز فعاليت‌هاي علمي، فعاليت‌هاي فرهنگي نيز در دستور كار داريم خاطرنشان كرد: ما آمادگي داريم كه به همكاري شهرداري در حوزه‌هاي شهري و فرهنگ شهروندي اقدامات گسترده‌اي را انجام داده و محصولات متنوعي را توليد كنيم.

وي توليد آثار مكتوب و رسانه‌اي را مورد توجه قرار داد و افزود: ما با دستگاه‌هاي مختلف سالانه مبادله فرهنگي داريم و خدماتي را ارائه مي‌كنيم.

معاون فرهنگي دارالحديث نگاه فرهنگي اين مجموعه را مورد توجه قرار داد و افزود: در بوستان‌ها اين امكان وجود دارد كه نمايشگاه‌هاي دوره‌اي كتاب برگزار كرد و اين آمادگي را داريم كه با مشاركت شهرداري اين كار را مديريت كنيم.

حجت‌الاسلام و المسلمين عبدالهادي مسعودي قائم مقام رياست دانشگاه قرآن و حديث نيز در اين ديدار با بيان اينكه شهرداري مشاركت بسيار خوبي در حوزه‌هاي فرهنگي و رسانه‌اي با مجموعه‌هاي فرهنگي داشته است اظهار كرد: شاهد بسيار شرايط مطلوبي در حوزه خدمات شهري و مشاركت با موسسات از نظر تبليغاتي و... از سوي شهرداري هستيم./872/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات