۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۴۹۳۹۳۲
آیت الله موسوی اصفهانی:

معنای بصیرت افزایی با تهمت و افترا مغایرت دارد

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این که تبلیغ و تبیین در ترویج روحیه انقلابی اثرگذار است، گفت: باید دانست که بصیرت افزایی به معنای تهمت و افترا نیست بلکه بررسی برای سپردن زمام یک کشور برای یک دوره ریاست جمهوری است.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان عصر چهارشنبه در مسجد میرزا تقی در همدان در همایش تبیین ویژگی های مدیر متدین، انقلابی و کارآمد، اظهار داشت: بی شک باید دانست که شرکت در انتخابات به نوعی عبادت محسوب می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید دانست که سیاست ما عین دیانت ما است و امام خمینی(ره) برای نهادین کردن این تفکر تلاش زیادی کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به کسانی که برای تحقق آرمان های انقلاب از خود گذشتند، اظهار داشت: برخی از نیمه راه انقلاب برگشتند و برخی دیگر از ادامه مسیر منحرف شدند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سیره پیامبر(ص)، ابراز داشت: زندگی پیامبر(ص) سراسر الگو و اسوه برای زندگی امروز است و باید دانست که ایشان در سال از عمر گرانمایه خود را به امور سیاسی اختصاص دادند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: ما برای بی تفاوتی به میدان نیامده ایم و بی شک نمی توانیم نسبت به این که هر چیزی بر سرمان بیاید بی تفاوت باشیم.

وی با بیان این که باید در زمینه بصیرت افزایی گام برداشت، افزود: باید کار را برای خدا انجام داد و در این مسیر نباید از خودسازی و عبادت غفلت کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: برخی به دنبال آبرو گرفتن از انقلاب هستند در حالی که باید برای پشتیبانی از نظام و انقلاب آبرو را در طبق اخلاص گذاشت.

وی ابراز داشت: هدف این است که از افراد دلسوز، دغدغه مند و انقلابی حمایت کنیم و مهم این است که برای رسیدن به این مقصود راه اصلی را گم نکنیم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان افزود:‌ رییس جمهور منتخب مردم باید در تبعیت از ولایت اسوه و نمونه باشد و از طرفی دیگر باید در برابر فسادهای مالی موجود در جامعه با قدرت و اقتدار بایستد.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این که تبلیغ و تبیین در ترویج روحیه انقلابی اثرگذار است، گفت: باید دانست که بصیرت افزایی به معنای تهمت و افترا نیست بلکه بررسی برای سپردن زمام یک کشور برای یک دوره ریاست جمهوری است./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات