۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۹۴۵۵۰
پورمختار:

تخریب های انتخاباتی فضای روانی جامعه را بهم می ریزد

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با بیان اینکه نباید به بهانه نقد افراد یکدیگر را تخریب کنند، گفت: تخریب های انتخاباتی فضای سیاسی کشور را متشنج و فضای روانی جامعه را به هم می ریزد.
پورمختار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدای ریاست جمهوری به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: رعایت اخلاق یک اصل است که باید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آن را مدنظر قرار بدهند. نامزدها باید از اتهام زنی و دروغگویی پرهیز کنند، چه در مناظرات و چه در سخنرانی ها این موضوع را مدنظر قرار دهند.

پورمختار تصریح کرد: ما البته باید در کنار رعایت مسایل اخلاقی باب انتقاد نیز باز باشد ولی انتقادات نیز نباید از سر حب و بغض باشد بلکه باید براساس واقعیت ها انتقادات انجام شود. مردم ما همیشه اعلام کرده اند که از تخریب چهره ها علیه یکدیگر استقبال نمی کنند و این امر را خوشایند نمی بینند و هر کس کسی را تخریب کند به ضرر خودش است.

این نماینده اصولگرای مجلس بیان کرد: در واقع تخریب ها فضای کشور را به هم می ریزد و فضای سیاسی را متشنج می کند و امنیت روانی را کاهش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید نقد را با تخریب اشتباه بگیریم و به بهانه نقد افراد را تخریب کنیم بلکه باید نقدها را بنا به واقعیات داشته باشیم و قطعاً اینگونه نقدها می تواند به بانشاط تر شدن فضای سیاسی و انتخاباتی نیز کمک کند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات