۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۹۴۹۷۰
سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان رضوی:

ادامه یافتن دولت فعلی برای کشور خسارت است

ترکاشوند گفت: هر نتیجه ای که مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه رقم بزنند برای ما پیروزی حساب می شود اما ادامه یافتن دولت فعلی را یک خسارت برای کشور می دانیم.
سخنگوی ستاد قالیباف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مصطفی ترکاشوند، سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری که در خبرگزاری تسنیم در مشهد برگزار شد، رقیب اصلی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را دولت مستقر اعلام کرد و گفت: ما رقابت درون گفتمانی با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نداریم.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان رضوی تصریح کرد: هر نتیجه ای که مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه رقم بزنند برای ما پیروزی حساب می شود اما ادامه یافتن دولت فعلی را یک خسارت برای کشور می دانیم.

ترکاشوند تصریح کرد: آقای قالیباف از شخصیت های خط شکن جبهه انقلاب اسلامی است و قرار نیست نامزد پوششی شخص دیگری باشد. هدف آقایان قالیباف و رئیسی یک هدف واحد است اما ممکن است روش های مدیریت آن ها با یکدیگر متفاوت باشد.

وی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران پیرامون شیوه تبلیغات این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ستاد آقای قالیباف در حال حاضر برنامه ای برای ایجاد موج رسانه ای در فضای مجازی ندارد چرا که معتقدیم نباید مردم را با ایجاد تراکم در این فضا خسته کرد. ما اعتقاد داریم 95 درصد تبلیغات نامزدها از سوی رسانه ملی انجام می شود و سهم برپایی ستاد در سطح شهر، فقط حدود یک درصد است و در نتیجه ستادهای آقای قالیباف صرفا از سوی مردم برپا می شود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف سپس به تبیین برنامه این نامزد پرداخت و گفت: «اصلاح نظام بانکی»، «استفاده از ظرفیت های مغفول مانده» و «استفاده از سرمایه گذاری های جدید» گام های نخست این برنامه هستند. این شعار آقای قالیباف که «داریم، می شود و می توانیم» واقعیت دارد و یک مسأله تخیلی نیست.

ترکاشوند با بیان این که قالیباف در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به مشهد سفر می کند، اظهار کرد: تبلیغات آقای قالیباف پس از برگزاری مناظره ها شدت بیش تری خواهد گرفت. همچنین برای دو مناظره بعدی برنامه ریزی شده است و به ویژه با توجه به محوریت مسأله اقتصاد در برنامه دولت مردم، آقای قالیباف برای مناظره اقتصادی سخنان بسیاری خواهد داشت./203/820/ب1

ارسال نظرات