۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۹۴۹۷۳
به همت مؤسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید؛

دومین کارگاه آموزشی مهارت‌های تبلیغی برگزار می‌شود

مؤسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید با همکاری مرکز فن رثا و خطابه دومین کارگاه آموزشی مهارت‌های تبلیغی برای طلاب و مبلغانِ ماه مبارک رمضان را برگزار می‌کند.
کارگاه عزت نفس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه فرهنگی آموزشی خانه خورشید با همکاری مرکز فن رثا و خطابه دومین کارگاه آموزشی مهارت‌های تبلیغی برای طلاب و مبلغانِ ماه مبارک رمضان را برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، این کارگاه آموزشی که در روزهای 16، 23 و 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا در نمازخانه مدرسه علمیه دارالشفا برگزار می‌شود، بر مدار محورهای زیر اجرا خواهد شد:

آشنایی با ادعیه و مناجات‌خوانی، شرح مصائب و رثای امیرالمؤمنین(ع)، ارائه سبک‌ها و اشعار مناجاتی، بازخوانی حکایات تاریخی، پندها و احادیث قدسی، مدیریت محتوایی شب‌های قدر.

گفتنی است، استاد این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام مرتضی وافی بوده و از مزایای شرکت در این دوره‌ها می‌توان به اعطای گواهینامه، کمک هزینه تحصیلی و اولویت اعزام تبلیغی اشاره کرد.

همچنین مخاطبان می‌توانند برای نام‌نویسی در دومین کارگاه آموزشی مهارت تبلیغی، عدد 114 را به سامانه 10000012141618 ارسال کنند./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات