۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۴۹۷۳۷۲
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

سیاست، میدان عمل و اجرا است

حجت الاسلام کاظملو گفت: تمام گفتار و کردار مسؤولان باید مطابق اسلام و مطالبات رهبر انقلاب باشد و کاندیداها باید حرفی را بازگو کنند که توان اجرای آن را داشته باشد؛ میدان سیاست میدان رقابت و تخریب نیست بلکه میدان عمل و اجرا است.
حجت‌ الاسلام رضا کاظم‌لو

حجت الاسلام رضا کاظملو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: در انتخابات اصل مهم حضور حداکثری مردم و شرکت آنها است از این رو همه باید در انتخابات شرکت کنند تا دشمن از هر جهت ناامید شود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش آگاهی و بصیرت در مردم افزود: مسؤولان و نهادهایی که کار تبلیغاتی می کنند همچنین روحانیان بزرگوار باید برای روشنگری مردم تلاش کنند و آنها را نسبت به انتخاب کاندید اصلح و شایسته آگاه کنند و نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب در انتخاب فرد اصلح همواره بر آن تاکید و توجه داشته را به طور شفاف برای مردم تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در ادامه داشتن شاخصه‌ها و معیارهای صحیح را اولویتی مهم برای کاندیداها دانست و اظهار کرد: ریاست جمهوری مقام احساسی و سلیقه‌ای نیست کسی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار می‌گیرد باید در درجه نخست پایبند به نظام و مقدسات آن بوده و همواره پاسدار حریم انقلاب باشد و خود را خدمتگزار مردم بداند.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها با شعار نمی‌توان به اهداف توسعه و تعالی در کشور دست یافت ابراز کرد: تمام گفتار و کردار مسؤولان باید مطابق اسلام و مطالبات رهبر معظم انقلاب باشد کاندیداها باید حرفی را بازگو کنند که توان اجرای آن را داشته باشد میدان سیاست میدان رقابت و تخریب نیست بلکه میدان عمل و اجرا است.

حجت الاسلام کاظملو تکیه بر قدرت‌ها و امکانات خارجی را در زمینه توسعه کشور کاری باطل و ناپسند دانست و تصریح کرد: ایران کشوری باعزت و اقتدار است نیروی انسانی و امکانات داخلی کشور ما همواره فضای مناسبی را برای رشد و توسعه فراهم کرده است ما با استفاده از همه مواهب خود می‌توانیم بدون تکیه بر قدرت‌های غربی کشور خود را به توسعه و تعالی برسانیم.

وی در پایان گفت: مردم باید آگاهانه و با شناخت کامل و بصیرت افزایی در انتخابات شرکت کنند و به کسی رای دهند که دلسوز مردم بوده و بتواند مشکلات و معضلات جامعه را از میان بردارد و با تمام توان در راه تحقق اهداف جامعه اسلامی و انقلابی بکوشد./۳۰۲/۸۷۳/ب۱

ارسال نظرات