۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۹۷۶۳۹
سازمان اوقاف شیعیان عراق در بیانیه ای عنوان کرد؛

تاکید بر زندگی مسالمت آمیز همه ادیان و مذاهب در عراق

سازمان اوقاف شیعیان عراق هرگونه اقدام برای برهم زدن فعالیت‎های اخیر سازمان اوقاف شیعیان جهت اتحاد با واتیکان را محکوم کرد.
سازمان اوقاف شیعیان عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان اوقاف شیعیان طی پیامی نسبت به هرگونه تلاش جهت برهم زدن اتحاد میان مسلمانان و مسیحیان هشدار داد و خاطرنشان کرد: ما به زندگی مسالمت آمیز میان ادیان و مذاهب مختلف ایمان داریم و هرگونه اقدام برای برهم زدن فعالیت‎های اخیر سازمان اوقاف شیعیان جهت اتحاد با واتیکان را محکوم می‎کنیم.

در این پیام آمده است: برخی افراد سودجود با تقطیع سخنرانی سه سال گذشته حجت الاسلام سید علاء موسوی، رییس سازمان اوقاف شیعیان عراق درپی ضربه زدن به اتحاد ملی در این کشور هستند.

سازمان اوقاف شیعیان عراق تصریح کرد: در سخنرانی حجت الاسلام موسوی هیچ‌گونه اشاره و یا مطلبی مبنی بر کشتار پیروان سایر ادیان نیست و هر کس این سخنرانی را به طور کامل گوش دهد، بر مسالمت آمیز بودن این سخنان تاکید می‎کند.

در این پیام نوشته شده است: انتشار سخنرانی تقطیع شده رییس سازمان اوقاف شیعیان در حالی صورت می‎گیرد که مسلمانان و مسیحیان از اتحاد خوبی برخوردار هستند و دو سازمان اوقاف شیعیان و اهل تسنن برای گسترش محبت و برادری در میان ملت عراق تلاش وافری انجام داده‎اند.

گفتنی است که حجت الاسلام موسوی در ماه مبارک رمضان سال 1435 هجری قمری سخنرانی با موضوع شروط جهاد انجام داد که برخی افراد سودجود این سخنرانی را تقطیع و منتشر کردند./۹۹۴ / ۹۰۲/ع

 

ارسال نظرات