۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۴۹۷۷۶۲
عضو هیأت علمی دانشگاه تهران:

دولت نباید پنهان کاری داشته باشد

کوشکی گفت: سند ۲۰۳۰ را بدون نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس، به صورت پنهانی امضا می کنند و در این سند آموزش و پرورش به سمتی می رود که تمام دستورات توسط دشمنان دیکته شده باشد.
محمد صادق کوشکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، محمدصادق کوشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در همایش بصیرتی که در مسجد امام رضا(ع) آمل برگزار شد با اشاره به بیان قرآن کریم که خداوند متعال سرنوشت قومی را عوض نمی کند و توسط همان قوم سرنوشتشان رقم می خورد، گفت: درگذشته امکان از ملت ایران گرفته شد که نتوانستند در سرنوشت خود دخالت داشته باشند اما یکی از  برکت انقلاب اسلامی این بود مردم درسرنوشت خود تصمیم گیری و نقش آفرینی دارند.

 وی افزود: با وجود اینکه در بعضی از انتخابات های ریاست جمهوری، نظر امام و رهبری روی آن فرد نبود و مردم رییس جمهور خود را انتخاب کردند اما امام و رهبری حکم تنفیذ دادند.

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور اظهارداشت: در هر انتخاباتی مردم به هر فردی رای دادند همان فرد مورد نظر مردم  انتخاب شد و هیچ کس نمی توانست در آرای مردم دسترسی داشته باشد و حرف مردم به کرسی می نشست.

وی ادامه داد: امروز کسانی که در سرنوشت خود بی تفاوت هستند و در انتخابات شرکت نمی کنند اما بعد از انتخابات شاهد تحولاتی هستند که باب طبع نظرات آنها نباشد به همه توهین می کنند که این چه مملکتی است داریم.

کوشکی افزود: درانتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر کسانی را انتخاب می کنیم که برایمان کار کنند و دغدغه آنان در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم باشد.

وی ادامه داد: امروز کسانی که در مناظرات وعده می دهند باید پس از انتخاب شدن به مردم پاسخگو باشند و حرف هایی زدند را عملی کنند و اگر نتوانستند حرف های خود را عملیاتی کنند به گردن این و آن نندازند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: ما باید در بحث واردات به دنبال واردکردن اجناسی باشیم که در داخل کشور قادر به تولید آن نیستیم و اگر واردات بی حساب و کتاب باشد شاهد تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران می شویم.

وی ادامه دارد: باید رییس جمهوری انتخاب کنیم که حرف ها و عملکرد او ملت را ذوق زده کند و خدایی ناکرده اقدامی انجام ندهد تا سبب خوشحالی دشمنان نظام اسلامی شود.

کوشکی با بیان این که دولت نباید پنهان کاری داشته باشد، بیان داشت: سند 2030 را بدون نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس، به صورت پنهانی امضا می کنند که در این سند آموزش و پرورش به سمتی می رود که تمام دستورات توسط دشمنان دیکته شده باشد که رهبری متوجه شدند و اعلام کردند جلوی آن را بگیرند.

وی اظهارداشت: ضرورت دارد رییس جمهور را با دید باز انتخاب کنیم که شرمنده و پشیمان نشویم که نیاز است در این امر دقت و توجه شایسته ای از سوی همه ما صورت گیرد./1314/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات