۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۴۹۹۱۱۶
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم ایران قدردان استقلال و آزادی هستند

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: این حضور نشانه این است که مردم استقلال، آزادی و حاکمیت اراده ملی را قدر می شناسند.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در حسینیه ثارالله کرمان افزود: مردم با مشارکت خود در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب، روز به روز در مسیر اعتلای کلمه جمهوری اسلامی گام بر می دارند.

وی در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی یک شجره طیبه است که انتخابات یکی از شاخه های آن شناخته می شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات به منزله این است که ملت زیر سایه این درخت طیبه زندگی مبارکی می گذرانند و میوه های این درخت استقلال، آزادی، حاکمیت اسلام، حفظ امنیت و نفی کفر و استکبار است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات نشانه قدرشناسی از نعمت جمهوری اسلامی است تصریح کرد: حضور مردم این پیام را دارد که انقلاب و مجاهدت های امام و خون شهدا این ارزش ها را به دست آورده است.

رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 امروز (جمعه) 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 668 شعبه اخذ رای استان کرمان آغاز شد./۹۷۰۹/۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات