۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۹۹۱۵۱
حماسه ۹۶/همزمان با سراسر کشور؛

حضور خوزستانی ها در پای صندوق های رأی

مردم خوزستان از صبح امروز و در جهت لبیک به ندای رهبری حضور پرشوری از خود در پای صندوق های رأی نشان دادند.
انتخابات ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اهواز صبح امروز در خوزستان و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر این اساس مردم خوزستان در راستای لبیک گویی به ندای رهبری حضوری پرشور از خود نشان دادند و از ساعات اولیه صبح با مراجعه به مراکز رأی گیری به بهترین شکل ممکن اطاعت و ارادت خود به رهبرمعظم را ثابت کردند.

بر همین اساس برای تسهیل در روند رأی گیری ستاد انتخابات خوزستان از استقرار سه هزارو ۷۲۰ شعبه اخذ رأی در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر خوزستانی واجد شرایط شرکت در انتخابات و رأی دادن هستند که در این میان حدود 76 هزار رأی اولی در استان وجود دارد.

ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه سه هزار و ۲۴۱ نفر در انتخابات شوراهای شهر و ۱۱ هزار و ۸۱۰ نفر نیز در انتخابات شوراهای روستایی به رقابت می پردازند، گفت: انتخابات شورای شهر در شهرستان های آبادان، امیدیه، بهبهان و خرمشهر به صورت الکترونیک برگزار می شود.

در این میان علما، فضلا و مسؤولان استانی با حضور در پای صندوق های رأی مردم را به حضور پرشور فراخواندند تا امنیت و آزادی ایران اسلامی در برگزاری اتنخابات به همگان نشان داده شود.

گفتنی است، برای تأمین امنیت برگزاری انتخابات ۱۵ هزار نیروی امنیتی برای استقرار در شوراهای شهر و روستا مستقر شده اند./204/9456/ب1

ارسال نظرات