۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۴۲۳
سردار شریف:

دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما به درجه ای از آگاهی و رشد و از سویی دیگر به توانمندی رسیده است که با اشراف اطلاعاتی نیروهای انقلاب، دشمنان قادر نیستند نگاه چپ به جمهوری اسلامی، مرزهای آن و مرزهای حامیان آن داشته باشند.
سردار شریف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران امروز (3 خرداد) مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گلستان گفت: دشمن تلاش می کند تا ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس را به چالش بکشد و تمام ابزارهای خود را برای نادیده گرفتن و محو این ارزش ها به کار گرفته است.

وی افزود: دشمن می خواهد حزب بعث و صدام را از نظام بین المللی و ذهن مردم پاک نماید اما ملت ایران هیچگاه فراموش نمی کند که صدام به نمایندگی تام و تمام از استکبار غرب و شرق و مزدوران منطقه و با تدارکات گسترده و انسجام نیروها و پشتوانه های لجستیکی، تبلیغاتی و دیپلماتیک مرزهای ایران اسلامی را تصرف کرد و جنگ گسترده ای را به کشورمان تحمیل نمود.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران ادامه داد: تحلیل هایی که پیش از فتح خرمشهر وجود دارد، نشان می دهد که بسیاری از صاحب نظران کار انقلاب اسلامی را در جنگ تمام شده می دیدند، زیرا ما در مقابل دشمنی قرار گرفتیم که انبوهی از تجهیزات و لشکرهای متعدد را در اختیار داشت.

وی اضافه کرد: در شرایطی که ملت ایران به تازگی از بند رژیم منحوس پهلوی رها شده بود و نیروی مسلح منسجمی در کشور وجود نداشت و گروهک های ضد انقلاب در نقاط مختلف کشور ناامنی ایجاد کرده بودند، اما اراده خداوند و انفاس قدسی امام خمینی (رحمه الله علیه) صفحه جدیدی را رقم زد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطف در دوران جنگ تحمیلی است، خاطرنشان کرد: هنوز دشمن دست از دشمنی برنداشته است؛ چند روز قبل افزون بر 40 میلیون ایرانی پای صندوق های رأی رفتند و این حضور مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی بوده و با جوهره انگشت خود نظام را تأیید کردند، اما دشمنان خود را به خواب خرگوشی زده اند.

سردار شریف عنوان کرد: ائتلافی که آن زمان با صدام بود امروز در کشور دیگری به دنبال طراحی توطئه علیه جمهوری اسلامی است اما مطمئن باشند که سرنوشت آنها بهتر از صدام و حزب بعث نخواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران به درجه ای رشد و آگاهی و توانمندی رسیده که در کنار اشراف اطلاعاتی نیروهای انقلاب، دشمنان قادر نیستند نگاه چپی به ایران اسلامی و مرزهای آن و مرزهای حامیان آن داشته باشند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی سال هاست که در عراق، سوریه، فلسطین و لبنان و یمن جنایت می کنند اما آیا دستاوردی داشتند؟ اقتدار و محبوبیت دولت سوریه پس از تهاجم داعش به این کشور بیشتر شده است، در 2 سال گذشته بدترین و شدیدترین بمباران ها را در یمن انجام دادند اما هنوز از دنیای اسلام شرم نمی کنند و مدعی پرده داری خانه کعبه هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز یکی از چهره های دفاع مقدس به نام قاسم سلیمانی نماد جوانان شیعه و سنی عرب شده است، فرزندان دفاع مقدس امنیت، آرامش و صلابت را ایجاد کردند، پهبادهای پیشرفته ساخته اند و ماهواره به فضا فرستاده اند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات