۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۵۰۰۴۳۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی تاکستان:

فتح خرمشهر درس بزرگ فداکاری برای آیندگان بود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان گفت: فتح خرمشهر برای آیندگان درس بزرگ فداکاری بود که با ایمان به خدا و گوش به فرمان ولی زمان و ولایت فقیه می‌توان با دست خالی بر دشمنان پیروز شد .
حجت الاسلام رضا صادقی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام رضا صادقی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به حماسه سوم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و تاریخ سازان دوران دفاع مقدس است که روزهای مقاومت و ایثار و ایستادگی را برای ما زنده می‌کند.

وی در ادامه افزود: آزادسازی خرمشهر یادآور 35 روز دفاع جانانه و شور آفرین که رزمندگان و مدافعان خرمشهر با دستانی خالی اما با ایمان و اتکا به یاری و نصرت خداوند بود که فرموده است «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» ایستادگی کردند که یاری خداوند شامل حالشان شد و پیروز شدند.

حجت الاسلام صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، روح خدا دست خدا را در یاری رزمندگان می‌دید که اینگونه بیان کرد، در جایی دیگر گفتند که فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش‌ها است و این فتح بابی برای بدست آوردن ارزش‌های دینی و انقلابی بود و همچنان معادلات نظامی دنیا را برهم زدو سرآغاز پیروزی‌های غرور آفرین در مقابل استکبار جهانی شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی تاکستان در ادامه ابراز کرد: فتح خرمشهر برای آیندگان درس بزرگ  فداکاری بود که با ایمان به خدا و گوش به فرمان ولی زمان و ولایت فقیه توانست با دست خالی بر دشمنان پیروز شود.

حجت الاسلام صادقی در ادامه اظهار کرد: جای دارد گرامی بداریم یاد و خاطره شهدای عزیز جنگ تحمیلی و امام شهدا که آنها این درس‌ها را به ما آموختند که چگونه در سایه خداوند متعال به درجات عزت و افتخار و پیروزی برسیم.

وی در پایان گفت: اگر به استکبار تکیه کنیم سرنوشت ما همان سرنوشت صدام و حسنی مبارک خواهد شد که در میان گرفتاری‌ها، همین مدافعان دیروز دشمنان امروز خواهند شد پس فتح خرمشهر برای ما عبرتی است که هرگز مرگ در آن نیست و به ما حیات و زندگانی می‌بخشد./873/۱۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات