۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۵۰۰۶۰۱
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

اندیشه متعالی تداوم بخش عظمت و اقتدار نظام است

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: نباید اجازه داد هجمه های دشمنان اندیشه های والای انقلابی را تهدید کند زیرا این اندیشه متعالی تداوم بخش عظمت و اقتدار نظام است.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای فتح خرمشهر که با حضور طلاب و روحانیان و اساتید در حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد با تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ابراز داشت: هشت سال جنگ تحمیلی صحنه تقابل دو جبهه حق و باطل بود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: خرمشهر با خیانت های بنی صدر و کارشکنی های وی سقوط کرد و با وجود جانفشانی ها و رشادتهای رزمندگان و مردم خرمشهر به دست دشمن بعثی افتاد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جبهه های نبرد سراسر مملو از اخلاص و ایثار رزمندگان و بسیجیان بود، تاریخ انقلاب اسلامی ایران با صحنه های رشادت و ایثارگری رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس رنگ و بوی اقتدار و عظمت گرفت.

این مسؤول بیان داشت: شهدا تربیت یافتگان مکتب عاشورا و پرورش یافته در دامان امام خمینی(ره) بودند و قطعا راه چنین انسانهای کامل و خالصی جزء صراط مستقیم و تقرب به خداوند متعال نیست.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: روح شهدا با آموزه های دینی و انقلابی عجین بود و با حضور در مساجد رشد کردند و با تقویت قدرت ایمان و غلبه بر هوای نفس به چنین مقام والایی دست یافتند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز باید راه شهدا تداوم یافته و نسل جوان و نوجوان را به سوی این صراط نورانی رهنمون ساخت، تفکر و سیره شهدا نباید به فراموشی سپرده شود.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: نباید اجازه داد هجمه های دشمنان اندیشه های والای انقلابی را تهدید کند، زیرا این اندیشه متعالی تداوم بخش عظمت و اقتدار نظام است./857/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات