۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۰۳۸۱۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حوادث تهران، اوج خباثت و بزدلی دشمنان ملت ایران بود

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن حوادث دیروز در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، این گونه اقدامات کور را نشان دهنده اوج خباثت و بزدلی جبهه کفر در برابر ملت ایران دانست.
شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز در نشستی با فعالان فرهنگی و قرآنی استان با محکوم کردن حوادث دیروز در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، این گونه اقدامات کور را نشان دهنده اوج خباثت و بزدلی جبهه کفر در برابر ملت ایران دانست.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در طول 38 سال گذشته همواره با این گونه حوادث از سوی بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی مواجه بودند، افزود: ترور و به شهادت رساندن بیش از 17 هزار انسان بی گناه از سوی گروه های نفاق تنها گوشه ای از جنایت های نظام سلطه علیه ملت ایران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این گونه اقدامات ضد انسانی و خباثت آلود خللی در مسیر انقلاب و نظام اسلامی ایجاد نکرده است، ادامه داد: در دهه 60 که به فرموده مقام معظم رهبری یکی از مظلوم ترین دهه های این انقلاب است شاهد اقدامات تروریستی گسترده ای علیه بسیاری از شخصیت های مهم و تراز اول این کشور بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ضربه های بسیاری را از سوی جبهه نفاق و کفر خورده اند، گفت: اما هیچ یک از این اقدام موجب نشده این مردم هوشیار و آگاه نسبت به انقلاب و آرمان های متعالی آن سرد شوند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب جبهه نفاق وقتی دید در برابر سیل خروشان ملت ایران حرفی برای گفتن ندارد به ترور ناجوانمردانه علیه شخصیت ها و مردم مظلوم کشورمان روی آورد، تصریح کرد: هزاران انسان بی گناه در جریان ترورهای گروه های تروریستی در ده های ابتدایی انقلاب به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنی ها علیه ملت ایران هیچ گاه پایانی نداشته و نخواهد داشت، افزود: مشکلی اصلی جبهه کفر و نظام سلطه با اصل نظام اسلامی است و این توطئه ها هیچ گاه پایانی برای آن نخواهد بود و هر روز به شیوه ای جدید دنبال می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که مسائلی همچون حوادث روزگذشته خللی در حرکت عظیم ملت ایران ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: به حتم اتفاقات روز گذشته موجب حرکت های قدرتمندانه تر ملت ایران در آینده خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با این گونه اقدامات تروریستی خدشه دار نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این نظام دینی با پشتوانه عظیم مردمی با اقتدار مسیر خود را ادامه می دهد و اجازه نخواهد داد کوچکترین خللی در این مسیر متعالی ایجاد شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران خود را برای ایستادگی و مقاومت در برابر هر گونه دشمنی بدخواهان انقلاب اسلامی آماده کرده اند، افزود: ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی در برابر همه قدرت های مستکبر و زورگوی جهان خواهد ایستاد و انقلاب را در مسیر رشد و تعالی همراهی می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که ملت ایران در 38 سال گذشته هیچ گاه زیر بار زیاده خواهی های مستکبران عالم نرفت و با اقتدار در برابر آنها ایستاد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران پرورش یافته مکتب خمینی کبیر هستند، شخصیتی که یک تنه در برابر همه قدرت های جهانی ایستاد و نهضت عظیم اسلامی را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که جبهه کفر و نفاق باید بداند که این گونه اقدامات تروریستی بر اقتدار نظام و انقلاب اسلامی خواهد افزود، ادامه داد: مردم کشورمان با وحدت و همبستگی بیشتری در مسیر آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت می کنند و تا آخرین قطره خون نیز پاسدار حریم انقلاب خواهند ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به جانفشانی و از خودگذشتگی های نیروهای نظامی و امنیتی در حادثه روز گذشته تهران اشاره کرد و با بیان این که فرزندان این انقلاب در این حادثه بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشتند، گفت: با اقتدار و هوشیاری نیروهای سپاهی و امنیتی کشورمان، تروریست های مورد حمایت آمریکا و عربستان بار دیگر شکست سنگینی خوردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که سربازان گمنام امام زمان(عج) و پاسداران حریم انقلاب با اقتدار در برابر تروریست های تکفیری ایستادند و ضربه سنگینی به آنها زدند، افزود: تا زمانی که فرزندان انقلاب اسلامی با اقتدار در صحنه حاضر هستند، دشمنان نمی تواند کوچکترین تحرکی داشته باشند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه دیروز بار دیگر اقتدار خود را به اثبات رساند، گفت: تا زمانی که سپاه همیشه قهرمان در دفاع از انقلاب با همه توان و اقتدار در صحنه حاضر است، هیچ گزندی به انقلاب و نظام اسلامی وارد نخواهد آمد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حامیان گروه های تروریستی باید بدانند که جمهوری اسلامی عراق، سوریه و افغانستان نیست که به راحتی بتوانند هر اقدام تروریستی را انجام دهند، بیان داشت: هر کشوری بخواهد نگاه چپ به ایران اسلامی بیاندازد، نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی درس بزرگی به آنها خواهند داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که اقدامات روز گذشته تهران خدشه ای به امنیت پایدار ایران اسلامی وارد نخواهد کرد، گفت: در شرایطی کشورمان به عنوان یکی از کشورهای امن منطقه و جهان محسوب می شود که کشورهای همسایه در اوج ناامنی به سر می برند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز امنیت پایدار کشورمان را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: باید در هر شرایطی قدردان زحمات و تلاش های بی منت و صادقانه این نیروهای وفادار و هوشیار باشیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان از اقتدار و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی بسیار عصبانی هستند، گفت: آنها سال ها است که در تلاش هستند به هر شیوه ای که ممکن است کشورمان را با بحران های امنیتی مواجه کنند که خوشبختانه تاکنون شکست خورده اند./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات