۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۰۳۸۳۶
آیت‌الله شاه‌آبادی:

سفر ترامپ زمینه اصلی حادثه اخیر تهران است

نماینده مردم تهران در خبرگان، سفر ترامپ را زمینه اصلی حادثه تهران دانست و این حادثه را محکوم کرد.
آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی

آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل حادثه روز گذشته تهران پرداخت و اظهار داشت: اقدام اخیر رییس‌جمهور آمریکا در مبادلات سنگین سلاح با عربستان سعودی با حادثه روز گذشته تهران نمی‌تواند با یکدیگر غیر مرتبط باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که دشمن برمدار جریان باطل خود از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به‌حق چشم‌پوشی نمی‌کند، عنوان داشت: امت اسلام باید در برابر دشمن هوشمندانه ظاهر شود؛ بر این اساس حادثه روز گذشته تهران به ما آموخت که باید با آرایشی قوی‌تر در مقابل نقشه‌های خصمانه دشمن وارد شد.

آیت‌الله شاه‌آبادی جریان سفر ترامپ را زمینه اصلی حادثه تهران توصیف کرد و گفت: دشمن همواره برای پیشبرد اهداف خصمانه خود در وهله اول نیروهای امنیتی نظام اسلامی را هدف قرار می‌دهد؛ بر این مدار نیروهای امنیتی و محافظان نظام اسلامی بیشتر مراقب کینه‌توزی‌های دشمن باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری شهادت جمعی از نیروهای حفاظتی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران و چند تن از هم‌وطنان را به عموم ملت ایران تسلیت گفت و تصریح کرد: ملت و دولت باید همه خود را در پناه امنیت الهی قرار دهند؛ بر این اساس تا امت اسلام خود را در پناه درگاه امن الهی نبینند وحدت امت واحده محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: امت اسلام با وحدت و یگانگی و توجه به ساحت الهی به پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی همت کنند چراکه این نظام برای پیشبرد اهداف دینی از امت و ملت خود صیانت می‌کند و بی‌توجهی به وحدت می‌تواند مقدمه تکرار همین ناراحتی‌ها باشد.

آیت‌الله شاه‌آبادی بابیان این‌که تا قدرت الهی پشتوانه امت اسلام نباشد پیروزی نهایی میسر نخواهد شد، گفت: همیشه پیروزی امت اسلام در پناه توجه به ساحت خداوند سبحان بوده است؛ بر این مدار توجه بیشتر امت اسلام به خداوند متعال در ایام ماه مبارک رمضان و اتکا حقیقی به ساحت اقدس الهی می‌تواند زمینه‌ساز وحدت باشد.

وی افزود: اساساً وحدت با اتکا به‌حق محقق می‌شود؛ چراکه تکیه و اعتماد به ذات اقدس الهی می‌تواند حافظ جان، مال و وحدت ملت شریف ایران باشد./837/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات