۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۰۶۱۹۴
هفتم تیرماه؛

آخرین مهلت انتخاب محل آزمون نیم سال دوم سطوح عالی حوزه

طلاب سطوح عالی بایستی تا هفتم تیرماه برای انتخاب محل آزمون و انتخاب درس به سامانه نجاح مراجعه کنند و آزمون نیز ۲۳ تیرماه برگزار می شود.
آزمون مرکز تخصصی مطالعات تطبیق مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امتحانات نیم سال دوم (شهرویو ماه) سال تحصیلی 96-95 حوزه علمیه 23 تیرماه برگزار می شود بنابراین طلاب سطوح عالی بایستی تا هفتم تیرماه برای انتخاب محل آزمون و انتخاب درس به سامانه نجاح مراجعه کنند.

همچنین طلاب داراي كد محل تحصيل 529 و 530 و طلاب مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) (جانبازان) با كد 137 لازم است برای نام نویسی در امتحانات از طريق سايت معاونت آموزش حوزه‌هاي علميه به نشانی www.howzeh-qom.com و يا سايت مديريت حوزه علميه قم به نشانی www.hozehqom.com اقدام کنند و طلاب سفيران هدايت در صورتي مي‌توانند در امتحانات شركت کنند كه مراحل انتقال به سطوح عالي را گذرانده و كد آنان به 529 تغيير يافته باشد.

شایان ذکر است، برای انتخاب محل آزمون و انتخاب درس، تأیید حضور طلاب در دروس فقه و اصول ضروری است و طلابی كه در ايام درسي نيم سال اول و دوم تا 27 اردیبهشت سال 96 شركت کرده و حضور آنان طبق ضوابط در سامانه تاييد شده باشد، مجاز به شركت در امتحان هستند و طلابی كه داراي مشكلات خاص هستند و از طريق كميسيون آموزش اقدام کرده اند، براساس تصميمات اتخاذ شده نسبت به شركت در امتحانات با آنان رفتار خواهد شد.

لازم به ذکر است، طلاب سطوح عالی می توانند برای اطلاع از وضعیت حضور و غياب نيمسال دوم دروس فقه، اصول، تفسير  پايه‌هاي 7 تا 10 و عقائد پايه هاي 7 و 8، به پنل شخصی خود در سامانه نجاح مراجعه و درصورت عدم ثبت حضور و غياب حد اكثر تا هشتم تیرماه به واحد حضور و غياب، واقع در ساختمان اداري دارالشفاء، اتاق 322 مراجعه کنند.

مکان برگزاری امتحانات نیم سال دوم سطوح عالی حوزه علمیه استان قم سالن اجتماعات مدرسه مباركه فيضيه، مسجدحضرت زينب(س) پردیسان واقع در انتهاي بلوار سلمان خيابان سبلان خيابان انقلاب اسلامي، شبستان جديد مسجد امام حسن عسكري (ع) واقع در چهارراه بازار و مدرسه امام كاظم (ع) واقع در ميدان معلم است؛ پس از نام نویسی به ‌هيچ وجه امكان جابجايي مقدور نیست.

برای شركت در امتحانات، ارائه كارت ورود به جلسه الزامي است و كارت ورود به جلسه از هشتم تیرماه از طریق سايت معاونت آموزش منتشر خواهد شد؛ از تا زدن قسمت باركد کارت ورود به جلسه خوداري کنید.

گفتنی است، طلاب سطوح عالی حوزه علمیه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پنل شخصی خود در سامانه نجاح مراجعه کنند./1324/ ت۳۰۳/ی

 

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد رسول صادقی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
نتایج آزمون ورورد حوزه علمیه
0
0