۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۰۶۸۲۳
با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

سردبیر شبکه بین المللی اجتهاد معرفی شد

حمزه واقعی طی مراسمی به عنوان سردبیر ارشد شبکه بین المللی اجتهاد معرفی شد.
انتصاب انتصاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم معارفه سردبیر ارشد شبکه بین المللی اجتهاد، پیش از ظهر امروز با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، مدیرمسؤول شبکه اجتهاد و اعضای شورای سردبیری این شبکه در محل دفتر تبلیغات خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

بنابراین گزارش، به پیشنهاد اعضای شورای سردبیری شبکه بین المللی اجتهاد، شامل حجج اسلام علی شفیعی، علی رحمانی، سیدرضا شیرازی، مصطفی درقی، علی الهی خراسانی، سیدمهدی روح بخش، سیدمهدی رضوی و محمدرضا مصدق، این شبکه از این پس تحت اشراف یک سردبیر فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

در این مراسم حمزه واقعی، مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات خراسان رضوی و مدیرمسؤول سابق روزنامه قدس به عنوان سردبیر ارشد هر سه پایگاه شبکه اجتهاد معرفی شد.

لازم به ذکر است شبکه بین المللی اجتهاد به نشانی Ijtihadnet.ir  از سال 87 به همت دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و با هدف پاسخگویی بهنگام فقه در ساحت های مختف و شناسایی دقیق چالش ها، پرسش ها و نیازها و بازتابش آن به فقها و فقه پژوهان و ایجاد فرصت ها و ظرفیت های تازه در این قلمرو به جریان سازی علمی و ژورنالیسم سایبری به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی می پردازد.

این شبکه طی چند سال گذشته با سرعت، صحت و دقت به مسأله یابی، تحلیل و بازکاوی تحولات علمی و اجتماعی فقه در مصاف با نوپدیده ها، افق های تازه ای را به سهم خود فراروی اندیشمندان و مخاطبان قرار داده است./930/۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات