۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۰۸۴۵۷
فردا؛

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف خراسا‌ن ‌جنوبی آغاز می شود

معاون فرهنگی اوقاف وامورخیریه خراسان‌ جنوبی گفت: از فردا ۱۱ تیرماه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌جنوبی با حضور بیش از ۲ هزار نفر آغاز می‌شود.
قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام محسن مؤمنی‌مقدم، معاون فرهنگی اوقاف وامورخیریه خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا 11 تیرماه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌ جنوبی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از شهرستان سربیشه آغاز می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات به مدت 2 هفته ادامه پیدا می‌کند و از هر رشته در هر شهرستان سه نفر به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند و با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

معاون فرهنگی اوقاف وامورخیریه خراسان ‌جنوبی بیان کرد: امسال برای اولین بار تعداد رشته‌های مسابقات اوقاف به 16 رشته ارتقا پیدا کرده و رشته‌های جدیدی به مجموع  رشته‌ها اضافه شده و در نهایت افراد برای شرکت گسترده انتخاب بیشتری داشتند.

حجت الاسلام مؤمنی‌ مقدم ادامه داد: امسال در خراسان‌جنوبی 2 هزار و 622 نفر در مسابقات قرآن اوقاف ثبت‌نام کردند که پیش‌بینی می‌شود 500 نفر به مرحله استانی راه پیدا کرده و با یکدیگر رقابت کنند.

وی افزود: در این مسابقات از شهرستان بشرویه 55 نفر برادر و 39 نفر خواهر، بیرجند 328 نفر برادر و 207 نفرخواهر، زیرکوه 94 برادر و 85 نفر خواهر، شهرستان خضری 128 نفر برادر و 49 نفر خواهر و در شهرستان خوسف 110 نفر برادر و 146 نفر خواهر ثبت نام کرده اند.

معاون فرهنگی اوقاف وامورخیریه خراسان ‌جنوبی گفت: همچنین در شهرستان سرایان ۲۷ نفر برادر و ۸۹ نفر خواهر، سربیشه ۷۲ نفر برادر و 115 نفر خواهر، طبس 266 نفر برادر و 82 نفر خواهر، فردوس 127 نفر برادر و 190 نفر خواهر، قاین 124 نفر برادر و 195 نفر خواهر و در نهبندان 70 نفر برادر و 64 نفر خواهر برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام کردند.

حجت الاسلام مؤمنی‌مقدم یادآور شد: در مجموع از خراسان‌جنوبی یک هزار و 261 نفر خواهر و یک هزار و 401 نفر برادر برای شرکت در مسابقات قرآن اوقاف ثبت‌نام کردند./880/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات