۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۰۸۵۰۰

آغاز به کار اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی

نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی از امروز تا ۱۳ تیرماه به میزبانی مشهدمقدس برگزار می شو دکه در آن بیش از ۲۰۰ میهمان داخلی و ۳۰۰ میهمان خارجی حضور دارند.
حضور شبکه جهانی الاهواز در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی حضور شبکه جهانی الاهواز در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی حضور شبکه جهانی الاهواز در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی حضور شبکه جهانی الاهواز در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شبکه جهانی الاهواز در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی حضور یافت.

این اجلاس از امروز تا 13 تیرماه به میزبانی مشهدمقدس برگزار می شود و در حاشیه برگزاری آن، هفتمین نمایشگاه و بازار فیلم اسلامی با حضور 100 شرکت فعال در حوزه تولید فیلم و نمایش های اسلامی در محل نمایشگاه آستان قدس رضوی برپا می شود که افتتاحیه برنامه از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده است.

این اجلاس که در آن بیش از 200 میهمان داخلی و 300 میهمان خارجی حضور دارند، از  سوی30 شبکه ملی و بین المللی پخش خواهد شد.

اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی بیش از 200 عضو دارد که کشورهای عراق، لبنان، فلسطین، هند، بوسنی، انگلیس، هلند، دانمارک، نروژ و بلژیک از جمله اعضای آن هستند.

لازم به ذکر است، شبکه جهانی الاهواز در نهمین اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی غرفه ای را به خود اختصاص داده است./9456/پ۲۰۴/ج۱

ارسال نظرات