۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۵۰۸۵۵۴
معاونت قرآن و عترت اعلام کرد؛

واریز ١٤ میلیارد ریال حمایت از فعالیت‌های آموزشی مؤسسات قرآنی

با دستور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ١٤ میلیارد ریال از محل اعتبار حمایت از فعالیت‌های آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی واریز شد.
معاونت قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت اعلام کرد: یکی از مأموریت‌های اصلی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فعالیت‌های مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی در سراسر کشور است که هرساله متناسب با میزان اعتبارات این معاونت صورت پذیرفته است.

خسروی افزود: یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت مؤسسات قرآنی، آموزش قرآن است که در این خصوص یکی از شروط بهره‌مندی مراکز و مؤسسات قرآنی از حمایت‌های معاونت قرآن و عترت، حضور و مشارکت فعال در آزمون‌های سراسری قرآن و عترت است. در سال ١٣٩٥ نیز عملکرد آموزشی مؤسسات قرآنی بر همین اساس ارزیابی و محاسبه شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت ادامه داد: پایان سال ١٣٩٥ جدول میزان حمایت از فعالیت‌های آموزشی مؤسسات قرآنی به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است که بیش از ٨٥٠ مؤسسه قرآنی توانسته‌اند از این محل بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این مدت مقدمات اداری جهت پرداخت این مبالغ، فراهم و همزمان با عید سعید فطر با دستور معاون محترم قرآن و عترت به حساب مؤسسات معین استان‌ها واریز شده است. پرداخت این مبلغ حمایتی متناسب با میزان فعالیت و عملکرد هر مؤسسه متفاوت است که حداقل آن ٥ میلیون ریال و حداکثر آن ٣٠٠ میلیون ریال خواهد بود./۹۶۹/۱۰۲/خ

ارسال نظرات