۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۰۸۶۱۹
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

برنامه‌های رسانه ملی باید با پشتوانه قوی معرفتی و دینی تولید شوند

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی گفت: صدا و سیما دانشگاه فرهنگ سازی است که می تواند مردم را برای سیر و سلوک الهی و رسیدن به قرب خداوند یاری دهد، از این رو برنامه‌های تولیدی رسانه ملی باید آمیخته با پشتوانه قوی معرفتی و دینی و فقاهتی باشند.
حجت الاسلام مجید تلخابی

 به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ملی در جامعه گفت: برنامه‌های رسانه ملی در ماه ضیافت الهی، امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته بود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی منظمی برای تولید و پخش برنامه های فاخر مذهبی وجود داشته است، خاطر نشان کرد: اقدام صدا و سیما در استفاده از کارشناسان برجسته دینی و مذهبی در برنامه ها ی مناسبتی قابل تقدیر است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه ویژه برنامه‌های مذهبی را در تقویت مبانی فکری و عقیدتی جامعه بسیار مهم و ارزنده توصیف و بر ادامه ساخت برنامه‌هایی مطابق با دستورات دین مبین اسلام تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی در ادادمه خاطرنشان کرد: صدا و سیما دانشگاه فرهنگ سازی است که می تواند مردم را برای سیر و سلوک الهی و رسیدن به قرب خداوند یاری دهد.

وی در پایان گفت: تمام برنامه‌های تولیدی رسانه ملی باید آمیخته با پشتوانه قوی معرفتی و مشاوره‌های نیرومند دینی و فقاهتی باشد./873/۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات