۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۲۳۲
رییس سازمان صدا و سیما:

فتح موصل آرزوهای داعش را به تاریخ فرستاد

علی عسگری گفت: داعش می خواست دولت اسلامی عراق و شام را ایجاد کند که با فتح موصل از سوی نیروهای مقاومت، این ایده شکست خورد و آرزوی آن ها به تاریخ پیوست.
عبدالعلی علی عسگری، رییس سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عبدالعلی علی عسگری پیش از غروب امروز در آیین اختتامیه نهمین دوره مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی که در تالار صبای مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، گفت: در نخستین روزهای راه اندازی این اتحادیه تصور رشد آن تا این اندازه را نداشتیم چرا که اتحادیه های گوناگونی در مناطق مختلف دنیا وجود داشت اما هیچ کدام به نام اسلام و انقلاب و مقاومت نبودند.

رییس سازمان صدا و سیما افزود: امروز اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی از وزن و جایگاه قابل توجهی در دنیا برخوردار است و کاملا با سایر اتحادیه های بین المللی متفاوت است. در این اتحادیه در مرز دفاع از اسلام و حقیقت تلاش شده و صدای مظلومیت مظلومان عراق و سوریه و یمن و فلسطین گزارش می شود. اگر این اتحادیه وجود نداشت شاید تاریخ به گونه دیگری روایت می شد و چه بسا جای حق و باطل را عوض می کردند اما اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی حقیقت شرایط مظلومان را روایت می کند.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای تشکیل رسانه های مدرن، قدرت انحصارا در اختیار مستکبران بود و به جز آن فقط رسانه های اندکی که متعلق به جریان چپ و جریان غیر متعهدها بودند وجود داشتند و آن ها نیز از نمود چندانی برخوردار نبودند اما امروز جبهه رسانه های مقاومت در برابر رسانه های استکباری ایجاد شده و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی نماینده همین جبهه است.

علی عسگری یادآور شد: رسانه ملی نخستین رسانه جبهه مقاومت بود که در پس انقلاب اسلامی روی کار آمد و امروز جبهه ای تشکیل شده که باید بابت آن خداوند را شکر کرد. در برابر جبهه مقاومت، جبهه کفر و نفاق قرار دارد و تروریست های داعش به وسیله آن ارعاب را تبلیغ می کنند؛ کما این که حامیان آن ها نیز در همان جبهه حرکت می کنند.

وی تصریح کرد: داعش می خواست دولت اسلامی عراق و شام را ایجاد کند که با فتح موصل از سوی نیروهای مقاومت، این ایده شکست خورد و آرزوی آن ها به تاریخ پیوست.

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به حمایت این سازمان از اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی تأکید کرد: سازمان صدا و سیما حامی این اتحادیه است و افتخار می کند که بتواند این اتحادیه انقلابی، غیرتمند و شجاع را حمایت کند./۲۰۲/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات