۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۰۹۳۴۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عده ای با سکوت خود به دشمن خدمت می کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی به جای حضور در جبهه حق، در جبهه باطل حضور دارند و با سکوت خود به دشمنان خدمت کرده و مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خانواده‌های تکاوران تیپ سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: کسانی که در راستای دفاع از مرزهای کشور تلاش و کوشش می کنند از خداوند پاداش را خواهند گرفت و خانواده های آن ها نیز در این پاداش شریک هستند.

وی گفت: رزمندگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و کسانی که از مرزهای این کشور دفاع می کنند، توانسته اند انقلاب اسلامی را با مجاهدت های خود بر بال ملائکه بنشانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برخی به جای حضور در جبهه حق، در جبهه باطل حضور دارند و با سکوت خود به دشمنان خدمت می کنند و مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: کسی که نسبت به اقدامات و جنایت های مختلف دشمن بی تفاوت است باید در خود تجدیدنظر کند و کسانی که در برابر جنایت دشمن سکوت می کنند در گناه جنایتکاران نیز شریک هستند.

وی عمر انسان ها را بسیار با ارزش دانست و تصریح کرد: باید برای عمر خود ارزش قائل باشیم و کسانی که عمر خود را به راحتی و ارزان می دهند در غفلت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خانواده ها پشتوانه یک جانباز و رزمنده هستند و این افراد در نزد خدای متعال فراموش نمی شوند./202/880/ب1

ارسال نظرات