۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۰۹۴۲۰
مدیر پروژه بهبود و کیفیت فرهنگی حج مطرح کرد؛

حضور مبلغان حوزه علمیه قم در فرودگاه امام خمینی

مدیر پروژه بهبود و کیفیت فرهنگی حج گفت: بر اساس طرح شمیم بهشت مبلغانی از بعثه و حوزه علمیه قم قرار با حضور در فرودگاه به شبهات و سوالات شرعی زائران حج تمتع امسال پاسخ دهند.
حج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی برزکار مدیر پروژه بهبود و کیفیت فرهنگی حج، امروز طی نشستی که حجت الاسلام علی قاضی عسکر با رییس فرودگاه امام خمینی(ره) درباره اعزام زائران بیت الله الاحرام داشت، گفت: با طرحی به نام مهربانی 110 نفر از سوی سازمان حج و زیارت معرفی شدند که به مردم راهنمایی، کمک رسانی و مشاوره دهند.

وی درباره طرح شمیم بهشت زائران، عنوان کرد: بر اساس این طرح در هماهنگی صورت گرفته با بعثه و حوزه علمیه قم قرار است مبلغانی در فرودگاه مستقر شوند که به شبهات و سوالات شرعی زائران پاسخ دهند.

مدیر پروژه بهبود و کیفیت فرهنگی حج، افزود: در طرح شمیم بهشت با هدف فراهم کردن آمادگی روحی و روانی زائران فضاسازی فرودگاه به نحوی صورت گرفته که حجاج از فرودگاه امام(ره) احساس کنند که وارد حج شده‌اند.

برزکار ادامه داد: همچنین طی طرحی دیگر به نام لحظه دیدار داستان‌های اهل بیت(ع) و خاطرات سفر حج در قالب نمایش، چاوشی خوانی و نماآهنگ در سالن انتظار فرودگاه برای زائران برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: در طرحی دیگر به نام لبیک کلیپ و فعالیت‌های چندرسانه‌ای فرهنگی برای زائران از طریق صدا و سیما پخش می‌شود.

مدیر پروژه بهبود و کیفیت فرهنگی حج، در پایان خاطرنشان کرد: در راستای بدرقه زائران حج تمتع از خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در فرودگاه حضور خواهند داشت./۸۰۷/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات