۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۱۱۱۲۲
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي تاكيد كرد؛

لزوم خلاقيت و نوآوري در اجراي جشن‌هاي زيرسايه خورشيد

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: جشن هاي مردمي زيرسايه خورشيد فرصتي بي بديل و ظرفيت فرهنگي فوق العاده اي است كه مردم ايران اسلامي و محبان و دوستداران اهل بيت(ع) در كشورهاي منطقه و جهان با آن ارتباط برقرار كرده اند.
 جشن‌هاي زيرسايه خورشيد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سيد مرتضي بختياري در جمع تشكل هاي جوانان رضوي با اشاره به رسالت آستان قدس رضوي در حوزه هاي فرهنگي و رسيدگي به محرومان و مستضعفان اذعان داشت: دفاتر نمايندگي آستان قدس در استانهاي مختلف با همين رويكرد و براي هم افزايي هرچه بيشتر تشكل هاي مردمي و جوانان تاسيس شده است.

وي گفت: با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب و سياستگذاري هاي كلان آستان قدس رضوي، جشن هاي زيرسايه خورشيد با قدرت و در گستره وسيع تري برگزار خواهد شد.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي اذعان داشت: آنچه امروز جشن هاي زيرسايه خورشيد بدان نياز دارد محتواي غني، جذابيت بيشتر و تاثيرگذاري در حل مشكلات مردم مناطق محروم كشور است.

وي تصريح كرد: توليت آستان قدس رضوي همواره به فراهم كردن زمينه فعاليت براي جوانان ايران اسلامي و باور به توانمندي و استعدادهاي فرزندان اين سرزمين تاكيد دارند.

بختياري افزود: جوانان متخصص، مومن و انقلابي ايران اسلامي در بسياري از حوزه هاي علمي، فرهنگي و فناوري در دنيا درخشيده اند و آستان قدس رضوي حمايت از  تشكل هاي جوانان را از وظايف خود مي داند.

در ابتداي اين ديدار، نمايندگان تشكلهاي جوانان رضوي به ارائه پيشنهاداتي در جهت ارتقای كيفي جشن هاي زيرسايه خورشيد پرداختند./۱۰۲/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات