۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۱۱۸۰۲

چاپ اول کتاب عشق و اختلاف: آشنایی با مهم ترین مبانی عشق ورزی و ریشه های اختلاف در زندگی منتشر شد

«مجموعه کتاب های چهار دیواری در کف آسمان» قرار است تا ضرورت ازدواج، هنر عشق ورزیدن و ثمرات همسرداری را برای جوانان مطرح کند.
اختلاف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  نشر قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام چاپ اول کتاب عشق و اختلاف: آشنایی با مهم ترین مبانی عشق ورزی و ریشه های اختلاف در زندگی، نوشته محمد جعفر غفرانی، از مجموعه کتاب های چهار دیواری در کف آسمان منتشر شد.

شاید هیچ گاه به اندازه امروز ضرورت تفاهم جهانی و شوق همدلی میان دختران و پسران و نیاز به انس، عشق، محبت و وحدت در زندگی مردم دیده نشده باشد. این رشد و تحول عمومی، روند تکاملی و حکیمانه آفرینش را اثبات می کند و پیام های فراوانی را برای اندیشمندان دارد.
هر قدر شناخت جوانان از این تحول و شکفتگی زیبا و چالش های آن بیشتر شود، همراهی با کاروان عاشقان برایشان روشن تر، جذاب تر، محرک تر، پویاتر و برخورداری ایشان از سلام الهی بیشتر خواهد شد. از این رو «مجموعه کتاب های چهار دیواری در کف آسمان» توسط انتشارات قرآن و اهل بیت علیهم السلام تدوین شده است.

«مجموعه کتاب های چهار دیواری در کف آسمان» قرار است تا ضرورت ازدواج، هنر عشق ورزیدن و ثمرات همسرداری را برای جوانان مطرح کند و چگونگی ازدواج سالم و مراحل، مراسم، مسائل، موانع و انحرافات احتمالی آن را بر مبنای منطق عقل و نورانیت وحی و زیبایی و شفافیت تجربه به تصویر درآورد.

«عشق و اختلاف» نیز یکی از کتب این مجموعه است که مخاطب را با مهم ترین مبانی عشق ورزی و ریشه های اختلاف در زندگی آشنا می سازد.

عناوین فصل های این کتاب به شرح زیر است:
فصل اول: ریشه های اختلاف در فردای ازدواج
فصل دوم: تأثیرات شناحت جایگاه ها
فصل سوم: انواع اختلاف و راه حل آن ها
نشر قرآن و اهل بیت نبوت علیهم السلام چاپ اول کتاب عشق و اختلاف: آشنایی با مهم ترین مبانی عشق ورزی و ریشه های اختلاف در زندگی را در قطع وزیری و  144 صفحه در شمارگان 3000 نسخه منتشر کرده است./ 925/ د 102/ش

 

 

ارسال نظرات