۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۱۱۹۰۳
عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی؛

توسعه و پیشرفت حوزه های علمیه مستلزم پذیرش اساتید و طلاب باتقوا است

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی توسعه و پیشرفت مدارس علمیه را مستلزم پذیرش اساتید و طلاب با ایمان و باتقوا دانست.
امام جمعه خوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در جلسه مدیران و معاونان مدارس علمیه خوی با قدردانی از زحمات و فعالیت های انجام شده، توسعه و پیشرفت مدارس علمیه را مستلزم پذیرش اساتید و طلاب با ایمان دانست.

وی با اشاره به سطح و جایگاه علمی مدارس، اظهار داشت: در ارتباط با انتخاب و گزینش اساتید باید نهایت وسواس را به خرج دهید چون هدف ما تعلیم و تربیت عالم و دانشمند و فقیه برای آینده است و لازمه آن وجود اساتید برجسته از نظر علمی و معنوی است.

حجت الاسلام شکوری به موضوع پذیرش طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: اصالت خانوادگی از موضوعات مهم و سرنوشت ساز در زمینه گزینش طلاب است.

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: معدل، منهای اصالت خانوادگی و دارا بودن فرد بر شرایط اخلاقی و دینی لازم به درد نمی خورد.

وی خطاب به مدیران مدارس، گفت: در زمینه پذیرش باید نهایت دقت و تلاش را داشته باشید تا بعدها با ریزش نیرو مواجه نشویم.

امام جمعه خوی در پایان از زحمات چند ساله حجت الاسلام قاسم خانی در مدیریت سطح اول حوزه علمیه امام خمینی(ره) خوی قدردانی و برای ایشان در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه که در حوزه علمیه امام خمینی(ره) خوی برگزار شد، مدیران و معاونان مدارس علمیه خوی گزارشی در زمینه عملکرد یکساله و برنامه های سال تحصیلی آینده و همچنین برگزاری دوره های تثبیت و اختبار ارائه کردند.

گفتنی است، حجت الاسلام قاسم خانی هفته گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به عنوان مدیر حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه معرفی شد./۹۳۶/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات