۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۵۱۲۳۵۸
با اصابت ۱۶ ضربه چاقو؛

روحانی نیشابوری آمر به معروف از سوی افراد ناشناس مجروح شد

حجت الاسلام احمد نصرآبادی که امام جماعت روستای معتمدیه از توابع شهرستان نیشابور است، از سوی افراد ناشناس مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت.
حجت الاسلام نصرآبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سرهنگ حسین بیات مختاری با اعلام خبر مجروحیت یک روحانی آمر به معروف در شهرستان نیشابور، گفت: حجت الاسلام احمد نصرآبادی که امام جماعت روستای معتمدیه از توابع شهرستان نیشابور است، یکشنبه هفته جاری در خیابان رازی شهر نیشابور توسط افراد ناشناس مورد حمله و اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفت.

وی افزود: ضاربان از محل متواری شده و فرد مضروب بلافاصله به بیمارستان 22بهمن نیشابور منتقل می شود، پرونده این حادثه نیز برای شناسایی افراد ضارب در فرماندهی انتظامی این شهرستان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به نقل از فرد مصدوم در تشریح جزئیات مصدومیت خود گفت: بنا به گفته فرد مصدوم، در همان لحظه دو خودرو پژو 405 و پراید 132 در گوشه ای از خیابان متوقف شده و افرادی از این خودروها به سمت وی حمله کرده و با چاقو چندین ضربه به بدنش وارد می کنند. مصدوم مدعی است که هشت نفر در این حمله شرکت داشتند و با 16 ضربه وی را مورد اصابت چاقو قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به گفته فرد مصدوم، ضاربان ناشناس بودند و بلافاصله پس از حمله محل را ترک کردند، فرد مصدوم در زمان حمله افراد ناشناس، لباس روحانیت بر تن نداشت و امروز در جریان رسیدگی به پرونده مصدومیت وی، مشخص شد که فرد مصدوم، روحانی و امام جماعت یک روستا است که این موضوع رسیدگی به پرونده را در مسیر جدیدی قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: پرونده مورد حمله قرار گرفتن این روحانی توسط ضاربان در حال پیگیری است و تاکنون یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.

گفتنی است، وضعیت جسمانی حجت الاسلام نصرآبادی هم اکنون رو به بهبود گزارش شده است./820/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات