۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۵۱۳۸۱۰
حجت الاسلام فاضلیان:

دومین اجلاس کشوری حوزه های علمیه خواهران در همدان برگزار می شود

حجت الاسلام فاضلیان گفت: در دومین اجلاس کشوری حوزه های علمیه خواهران بیش از ۲۰۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور حضور خواهند یافت و رویکرد این اجلاس با محوریت مساله پژوهش خواهد بود.
فاضلیان
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان امروز در نشست خبری اجلاس سراسری مدیران استانی حوزه های علمیه که در همدان برگزار می شود، اظهار داشت: اجلاس مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور از چهارم تا پنجم مردادماه در اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر همدان برگزار می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و معاون پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور جمله مهمانان این برناه کشوری در استان همدان خواهند بود.

حجت الاسلام فاضلیان در ادامه گفت: در این اجلاس بیش از 200 نفر شرکت کننده از سراسر کشور حضور خواهند یافت و رویکرد این اجلاس با محوریت مساله پژوهش خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: این اجلاس تا کنون در شهر قم و مشهد برگزار می شد و این دومین سال است که در استان همدان برگزار می شود و این مساله یک افتخار و موهبت برای استان است که آورده های فروانی به همراه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ابراز داشت: تحولات سبک زندگی طلاب خواهر و دلالت‌های آن در نظام تربیتی حوزه‌ علمیه خواهران، تعاملات بین‌المللی ایران در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی با تمرکز بر سند 2030 از جمله موضوعاتی است که در این نشست به آن پرداخته می شود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نشست در حوزه علمیه خواهران گفت: هدف از برگزاری نشست و اجلاس کشوری در همدان، بازنگری آیین نام ها و آسیب شناسی فعالیت های سال گذشته است.

وی افزود: کمیسیون راهبردی تحقق سند چشم‌انداز یکی از این کمیسیون‌های موجود است که این کمیسیون با چهار رویکرد شناسایی استعدادهای برتر، پژوهش‌های عمومی، تحصیلی و پایانی برگزار خواهد شد.

حجت الا اسلام فاضلیان با بیان این که در جشنواره علامه حلی حوزه علمیه خواهران حضوری فعال داشته است، اظهار داشت: 450 نفر طلبه خواهر و برادر در مدارس سطح 3 و 2 همدان مشغول به تحصیل هستند که 233 مقاله و اثر به جشنواره علامه حلی ارسال کرده اند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات