۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۵۱۴۸۸۲
عضو شورای علمی جایزه جهانی گوهرشاد:

فرهنگ نیکوکاری اسلامی می‌تواند غرب را به چالش بکشد

عضو شورای علمی جایزه جهانی گوهرشاد، گفت: چیزی که می‌تواند غرب را به چالش بکشاند ترویج فرهنگ نیکوکاری اسلامی است که این موضوع از مهمترین اهداف این رویداد فرهنگی به شمار می‌رود.
حرم امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود واعظی، عضو شورای علمی جایزه جهانی گوهرشاد، امروز در نشست خبری دومین جایزه جهانی گوهرشاد که در محل آمفی تئاتر باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد، گفت: جهانی بودن این جایزه بسیار مهم است.
وی افزود: اصل این جایزه ملی نیست بلکه جهانی است این جایزه باید بتواند جای خود را در دنیا باز کند.
عضو شورای علمی جایزه جهانی گوهرشاد با بیان اینکه پیدا کردن نیکوکاران یکی از مشکلات این رویداد فرهنگی به شمار می‌رود، گفت: این جایزه تنها مختص شیعیان نیست بلکه به تمام نیکوکاران ادیان مختلف تعلق دارد.
واعظی در تبیین این مساله که جهانی شدن یک جایزه کار یک نهاد نیست، اظهار داشت: رسانه در راستای اطلاع رسانی و به نتیجه رساندن این تلاشها نقش مهمی دارد.
وی با اشاره به منتخبان جایزه گوهر شاد، گفت: از کشور روسیه بانویی در این مراسم حضور دارد که در زمینه صلح بین‌الملل بسیار تلاش داشته، دیگر بانو از کشور عراق است که در عرصه‎های جهادی انتخاب شده، همچنین از کشور کویت بانوی در زمینه جنبش همبستگی بانوان این کشور معرفی می‌شود و همچنین بانویی از کشور نیجریه به این جایزه دست خواهد یافت.
عضو شورای علمی جایزه جهانی گوهرشاد در پایان خاطر نشان کرد: امروز چیزی که می‌تواند غرب را به چالش بکشاند ترویج فرهنگ نیکوکاری اسلامی است که از مهمترین اهداف این رویداد فرهنگی به شمار می‌رود./807/پ
۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات