۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۱۵۰۴۰
رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی:

اجلاس استانی نماز در خراسان جنوبی برگزار می شود

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز، گفت: اجلاس استانی نماز در مهرماه امسال با حضور مهمانان کشوری و استانی در سالن دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.
کمیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی ظهر امروز در شورای اقامه نماز استان اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان توانسته است طرح سفیران صبح با هدف فرهنگ سازی اقامه نماز صبح در مساجد استان اجرایی کند.

وی با بیان اینکه ترویج اقامه نماز صبح یکی از اهداف این طرح در مساجد است، گفت: ستاد اقامه نماز استان برنامه های مختلفی در محورهای آموزشی، فرهنگی و نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی در بحث نماز اجرا می کند.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز، افزود: اجلاس استانی نماز در مهرماه امسال با حضور مهمانان کشوری و استانی در سالن دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.

حجت الاسلام کمیلی تصریح کرد: برای برگزاری این اجلاس در استان تشکیل 2 کارگروه فرهنگی و تبلیغات و تجلیل و تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر در اقامه نماز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه هزینه های برگزاری باشکوه این اجلاس حدود 27 میلیون تومان پیش بینی شده است، ادامه داد: همچنین قرار است بیست و ششمین اجلاس کشوری نماز در آذرماه سال جاری در استان هرمزگان با رویکرد نماز و فضای مجازی برگزار شود.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اقامه نماز در دستگاه های اجرایی استان وضعیت مطلوبی دارد که این موضوع نشان می دهد مدیران و مسؤولان استانی به اقامه نماز اهمیت می دهند.

حجت الاسلام کمیلی 18 دستگاه اجرایی استان در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست کشوری در بحث اقامه نماز شدند، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در بحث اقامه نماز در کشور موفق بوده اند که این نتیجه اهمیت مدیران به اقامه نماز است./880/پ202/ب1

ارسال نظرات