۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۱۵۵۵۸
در مشهد؛

خادمان فرهنگ رضوی در عرصه بین الملل تجلیل شدند

تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی به همراه رونمایی از کتاب منتخب حکمت جامع رضوی به قلم آیت الله ری شهری و ترجمه توحیدی به زبان اردو در همایش مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی در مشهد برگزار شد.
فرهنگ رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش مجمع خادمان فرهنگ رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی، آیت الله حسن عالمی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، آیت الله قزوینی، مدیر شبکه معارف سیما، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جمعی از خادمان فرهنگ رضوی در عرصه بین الملل و داخلی امروز11  مرداد در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این همایش گفت: جهل در متون اسلامی هیچگاه در مقابل علم قرار نگرفته بلکه در مقابل عقل است.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) افزود: تعقل مقدم بر معنویت است چرا که اگر تعقل کنیم معنویت را هم می توان کشف کرد چرا که معنویت در وجود ما ست و ما باید آن را کشف کنیم.

حسین فلاطون زاده از ایران و مقیم آمریکا از برگزیدگان در این همایش به عنوان خادم فرهنگ رضوی هدیه خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

از جمله دیگر برگزیدگان در این همایش می توان به تجلیل شدگان از کشورهای کراوسی، بنگلادش ومالزی اشاره کرد.

گفتنی است؛ رونمایی از کتاب منتخب حکمت جامع رضوی به قلم آیت الله ری شهری  و ترجمه شیخ محمد علی توحیدی به زبان اردو از جمله دیگر برنامه های این همایش بود./934/پ202/ب1

ارسال نظرات