۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۱۵۸۱۷
امام جمعه هویزه:

اعلام برائت از دشمنان اسلام و استکبار جهانی جزء وظایف ذاتی حجاج است

امام جمعه هویزه با بیان این که اعلام برائت از دشمنان اسلام و استکبار جهانی جزء وظایف ذاتی حجاج است، گفت: کنگره عظیم حج نمایش اقتدار و وحدت جهان اسلام در قبال استکبار جهانی، کفار و دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی راد، امام جمعه هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: کنگره عظیم حج ابراهیمی نمایش عظمت، شوکت، اقتدار و وحدت امت اسلامی است.

امام جمعه هویزه در ادامه خاطرنشان کرد: موسم حج بزرگترین و مهمترین تجمع جهان اسلام است که در قالب ملل و کشورهای اسلامی مختلف در کنار همدیگر وحدت مسلمانان را به رخ جهانیان خواهد کشید.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه بیان داشت: بر اساس قرآن کریم خانه خدا مأوی و  ملجأ مردم یا محلی امن برای مردم و مسلمانان است و در زمان کنونی میزبان کنگره حج یعنی عربستان و آل سعود موظف به تامین این امنیت برای زائران بیت الله الحرام است.

حجت الاسلام نیسی راد درباره تامین امنیت حج ابراهیمی، افزود: تامین امنیت معنوی، اجتماعی، جانی و مالی کنگره عظیم حج جزء وظایف ذاتی کشور عربستان است که باید در قبال همه زائران کشورهای اسلامی متعهد به حفظ امنیت آن ها باشد.

وی با اشاره به تجمع وحدت آفرین امت اسلامی در کنگره عظیم حج، بیان داشت: امت اسلامی در این موسم عظیم جهان اسلام باید دیدگاه های استکبار ستیزی خود را در قالب وحدت سیاسی به رخ دشمنان اسلام  بکشند و مسلمانان با همبستگی در کنار همدیگر از مشرکین و تروریسم جهانی برائت خود را اعلام کنند.

امام جمعه هویزه در پایان تصریح کرد: اعلام برائت از دشمنان و استکبار جهانی جزء وظایف ذاتی حجاج بیت الله الحرام است و خود موسم حج به معنای وحدت مسلمانان و استکبار ستیزی می باشد و عدم برائت از مشرکان با اصل معنای حج و وحدت امت اسلامی منافات دارد./9453/ت303/ب1

ارسال نظرات