۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۱۶۳۳۱
روحانی لبنانی:

مقاومت اسلامی همه جهان را فراگرفته است

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: مقاومت به تدریج رشد یافت تا اینکه همه جهان را فراگرفت.
شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، هیاتی از مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان متشکل از شیخ علی الخطیب نایب رییس، شیخ حسن عبدالله عضو شورای شرعی و شیخ مهدی الیحفوفی مسؤول حوزه های علمیه از جنبش امل در بعلبک دیدار و با مسؤولان آن گفت وگو کردند.

مصطفی الفوعانی مسؤول دفتر امل در بعلبک در ابتدای دیدار گفت: شما فرزندان امام موسی صدر هستید و از دیدار شما خوشحالیم. لبنان امروزه جشن پیروزی را گرفته و در انتظار تحقق پیروزی دیگری به دست نیروهای شجاع ارتش و مقاومت و ملت و همچنین سیاست های حکیمانه نبیه بری رییس پارلمان است.

وی افزود: این پیروزی از شرق کشور آغاز شد و توانستیم پروژه صهیونیستی را ناکام سازیم. همزمانی این پیروزی با پیروزی در سال 2006 تصادفی نیست.

الفوعانی از عملکرد مجلس اعلای اسلامی شیعیان در زمینه های مختلف به ویژه مقاومت، همزیستی مسالمت آمیز و وحدت تقدیر کرد و اظهار داشت که راه امام موسی صدر در پرورش انسان ها و رفع محرومیت ها و حمایت از مقاومت اسلامی را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام علی خطیب خاطرنشان ساخت: لبنانی ها هیچگاه از جانفشانی و تقدیم شهید در دفاع از لبنان و ادامه راهی که از سوی امام موسی صدر تاسیس شد، دریغ نمی کنند.

این روحانی لبنانی ادامه داد: این دیدار در روزهای پیروزی و عزت و کرامت صورت می گیرد. اولین کسانی که شایسته تقدیر هستند اهالی بعلبک و هرمل به شمار می آیند که از تهدید تروریستی رنج برده و در این راه شهید تقدیم می کنند.

وی تأکید کرد که مقاومت شریفی که از سوی امام موسی صدر بنیانگذاری شد به تدریج رشد یافت تا اینکه جهان را فراگرفت و هم اکنون نیز احترام همه مردم را جلب کرده است. مقاومت اسلامی سبب بازگشت وحدت ملی در لبنان شد و دوران جدیدی از یکپارچگی را گشود./980/ب902/د

ارسال نظرات