۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۱۶۷۴۸
به همت دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی؛

نقش متقابل آموزش حضوری و مجازی در ارتقای سطح آموزش های دینی بررسی می‌شود

چهارمین پیش‌نشست علمی کنفرانس «ظرفیت‌ شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی» در دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص) برگزار می‌شود.
دانشگاه مجازی جامعه المصطفی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) دانشگاه مجازی المصطفی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی دانشگاه مجازی رئیس دانشگاه مجازی المصطفی
دانشگاه مجازی جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین پیش‌نشست علمی کنفرانس ظرفیت‌ شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی با موضوع «نقش متقابل آموزش حضوری و مجازی در ارتقای سطح آموزش‌های دینی»، چهارشنبه 18 مرداد‌ ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی العالمیه(ص) برگزار خواهد شد.

تا کنون سه پیش‌نشست به زبان‌های ترکی‌آذری، فارسی و انگلیسی از سلسله نشست‌های کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی برگزار شده است که چهارمین پیش‌نشست نیز توسط حجت‌الاسلام غلام‌ جابر محمدی، مدیر گروه مطالعات قرآنی دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص) به زبان اردو ارایه خواهد شد.

اساتید حوزه و دانشگاه، فرهیختگان، طلاب، دانشجویان و علاقه‌مندان چهارمین پیش‌نشست علمی دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص) علاوه بر حضور فیزیکی در این پیش‌نشست می‌توانند با مراجعه به تارنمای vc.aou.ir/webinar به صورت مجازی نیز این ‌نشست علمی را مشاهده نمایند.

این پیش‌نشست روز چهارشنبه 18 مردادماه 96، ساعت 10 واقع در قم، خیابان ساحلی، بعد از مصلی، جنب پل‌ 9‌دی در سالن همایش‌های دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، نخستین کنگره بین‌المللی دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص) با عنوان «ظرفیت‌ شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی»، 27 و 28 مهرماه سال جاری با حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی و میهمانانی از کشور‌های مختلف جهان برگزار خواهد شد.

در حال حاضر 231 نفر از 22 ملیت برای حضور در این همایش با ثبت‌نام در سامانه این کنفرانس بین‌المللی اعلام آمادگی کرده‌اند و 132 مقاله از پنج قاره و 15 ملیت در هفت زبان فارسی، عربی، اردو، انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و آذری به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که اکنون در مرحله داوری قرار دارند.

این گنگره بین‌المللی میزبان پژوهشگران و اندیشمندانی از 22 کشور جهان از قبیل ایران، هند، کانادا، جمهوری آذربایجان، نیجریه، تونس، آمریکا، عراق، پاکستان، لبنان، اکراین، افغانستان، انگلستان، مالزی، گابن، استرالیا، ترکیه، دانمارک، جمهوری چک، سوریه، عربستان و رومانی خواهد بود.

این کنفرانس با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی داخلی و خارجی از قبیل دانشگاه باقرالعلوم(ع)، ادیان و مذاهب، الزهرا(س)، مرکز نور، ارتباطات حوزه، مؤسسه صلح و عقلانیت و دانشگاه‌هایی از کشورهای جمهوری چک، رومانی، انگلیس، اوگاندا، سیرالئون، هند و دیگر کشورها برگزار خواهد شد./878/ت۳۰۳/ج

برای اطلاعات بیشتر درباره این کنگره بین‌المللی بر روی متن زیر کلیک کنید.

 اطلاعات جامع در رابطه با نخستین کنفرانس بین‌المللی دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی(ص)

ارسال نظرات