۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۱۶۸۳۸
همزمان با ۱۷مرداد؛

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در قم برگزار شد

همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه قم به مناسبت روز خبرنگار در تالار وتوس برگزار شد.
خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت روز خبرنگار همایش تجلیل از فعالان رسانه ای قم در تالار وتوس برگزار شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم در این همایش با تبریک روز خبرنگار عنوان کرد: 17 مرداماه به مناسبت شهادت شهید صارمی و رشادت های وی روز خبرنگار نامیده می شود که امیدوارم خبرنگاران که ادامه دهنده راه این شهید گرانقدر هستند در همه امور خود موفق باشند.

وی افزود: یکی از عوامل مؤثر در انتخاب مجدد دولت تدبیر و امید، خبرنگاران و تلاش آنها در راستای روشنگری و آگاه سازی جامعه بود که جا دارد از همه تلاشگران عرصه خبر تشکر و قدردانی کرد.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: در هفته دولت دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان قم به اطلاع خبرنگاران خواهد رسید تا این دستاوردها از طریق رسانه ها برای مردم تبیین شود.

گفتنی است در بخشی از این همایش که با همکاری شهرداری قم، استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، به 30 نفر از خبرنگاران کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و به 5 نفر نیز کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا شد.

در این همایش مسؤولان استانی از جمله استاندار قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیر روابط عمومی شهرداری قم، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم و مسؤولان مؤسسه مالی و اعتباری کوثر استان قم حضور داشتند./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات