۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۱۷۰۸۰
قائم مقام شهردار قم:

بسیج امکانات در قم برای احیای فریضه امر به معروف

قائم مقام شهردار قم با اشاره به این که شهرداری قم تعاملات گسترده ای را با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دارد، گفت: شهرداری قم فعالیت گسترده ای را در زمینه احیای امر به معروف در بوستان ها و مبادی ورودی شهر آغاز کرده است.
معتمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراهیم معتمدی، قائم مقام شهردار قم امروز در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با آیت الله سید محمد سعیدی که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان این که تمامی امکانات شهر در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی  بسیج شده است، گفت: شهرداری قم در زمینه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تعاملات گسترده ای را با ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارد.

وی افزود: شهرداری قم سعی کرده که بسترهای انجام این فریضه الهی را برای آمران به معروف فراهم کرده و سعی می کند در زمینه احیای این فریضه فعالیت مستمری داشته و فعالیت آن محدود به یک ایام خاص نیست.

قائم مقام شهردار قم تصریح کرد: شهرداری قم در حال بررسی این مساله است که بتواند امکانات تبلیغات محیطی در سطح شهر را برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراهم کند تا بتوان از این طریق به اشاعه این فریضه الهی در جامعه کمک کند.

معتمدی با اشاره به فعالیت های انجام شده در سطح شهر در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: شهرداری قم برنامه های سازمان یافته و منسجم فرهنگی را در بوستان های شلوغ سطح شهر قم اعم از تکمیل، تجهیز و احداث نمازخانه های پارک ها، برگزاری اقامه نماز جماعت در بوستان ها با همکاری بسیج، تشکیل ستاد اقامه نماز در مجموعه شهرداری را شروع کرده و این فعالیت های فرهنگی را به صورت مستمر ادامه می دهد.

وی ادامه داد: همچنین شناسایی مساجد شاخص سطح شهر و تجهیز این مساجد در راستای خدمت رسانی به زائران مخصوصا مساجدی که در مبادی وردی شهر هستند نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که به زودی اجرایی خواهد شد.

قائم مقام شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری همواره آمران به معروف و ستاد امر به معروف و نهی از منکر را در انجام رسالت آنها یاری کرده است، گفت: تعامل خوب شهرداری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر می تواند در نمود بیرونی احیای این فریضه در جامعه نقش بسیار مهمی داشته باشد و شهرداری سعی کرده همواره یاری گر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های مختلف باشد./968/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات