۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۵۱۷۱۴۰
مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان:

دولت دوازدهم عزم جدی برای رفع مشکلات خبرنگاران داشته باشد

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان با بیان اینکه دولت دوازدهم باید در رفع مشکلات صنفی و معیشتی خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات عزمی جدی داشته باشد، گفت: رسانه‌ها تجلی‌گر خدمت‌رسانی و ناشر حقایق، امید افزا و آگاهی بخش باشند.
امام جمعه گرمسار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرمسار، حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد در نشست با خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات و مسؤولان روابط عمومی برخی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ضمن تبریک روز خبرنگار به خادمان صادق عرصه اطلاع رسانی و گرامیداشت یاد و راه خبرنگار شهید محمود صارمی، خبرنگاران را قشر مورد اعتماد آحاد افراد جامعه دانست و اظهار داشت: خبرنگاران وجدان هوشیار و بیدار جامعه هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان با اشاره به اینکه خبرنگاران رابط بین مردم، مسؤولان و حاکمیت هستند، خاطرنشان کرد: انتقال و اطلاع رسانی خدمات و کارکردهای دولت در رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی، با هدف امید افزایی و آگاهی بخشی از رسالت‌های مهم یک خبرنگار است.

امام جمعه گرمسار ضمن تأکید بر حمایت بیش از پیش مسؤولان امر از قشر پرتلاش و خدوم خبرنگار، اضافه کرد: دولت دوازدهم نیز که کار خود را آغاز می‌کند باید در رفع مشکلات صنفی و معیشتی خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات عزمی جدی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد خبرنگاران و فعالیت‌های آنان در نشر اطلاعات و رویدادها و تقویت ارزش‌ها و تقبیح ناهنجاری‌ها را گامی مهم در راستای توسعه و پیشرفت کشور برشمرد و گفت: رسانه‌ها محلی برای تجلی خدمت رسانی و نشر حقایق به عنوان لازمه‌ آگاهی جامعه هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان سمنان فعالیت اصحاب رسانه در بخش‌های مختلف و قلم، دوربین و هنر آنها در نشر اخبار را نمایش دادن صلابت، امنیت، اقتدار و توسعه ایران اسلامی و سبب تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ماندگاری آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: رعایت اخلاق رسانه‌ای در حرفه خبرنگاری وظیفه‌ای مهم بر دوش شما خبرنگاران و از ملزومات توفیق در مسیر مقدسی است که در آن گام نهاده‌اید./977/پ202/ب1

ارسال نظرات