۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۷۳۷۳
عضو اتاق تبلیغ خراسان:

سعادت امت اسلامی در خدمت صادقانه و قدردانی از نعمات الهی است

عضو اتاق تبلیغ خراسان گفت: سعادت امت اسلامی در گرو خدمت صادقانه به انبیا و قدردانی از نعمات اعطا شده واسعه الهی به بندگان است.
طباطبایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی، عضو اتاق تبلیغ خراسان، عصر امروز در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی با بیان این که زائران حریم رضوی باید تکریم شوند، گفت: در روز قیامت اگر کسی زائر حضرت رضا(ع) را آزرده باشد از او بازخواست شده و مورد مواخذه قرار می گیرد.

وی با بیان این که حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را در زندگی خود بزرگ داشته و با بهره گیری از سیره آنان خود را در مسیرشان قرار دهید، تصریح کرد: نمی توان جایگاه والای انبیا و ائمه اطهار را با مادیات عوض کرد چراکه شخصیت اینان عامل رستگاری و سعادت انسان ها بوده و قابل تعویض و تبدیل با مال و منال دنیایی نیست.

عضو اتاق تبلیغ خراسان در ادامه با بیان این که شیخ بهایی از علمایی است که در چندین علم تخصص و تبحر داشته و دارای مقام و جایگاه معنوی و عرفانی بوده، خاطر نشان کرد: این مرد بزرگوار هنگامی که به مشهد می آمد، کاملا خالصانه به زیارت حضرت رضا(ع) می شتافت که نحوه زیارت این عالمان دینی باید الگوی ما در زیارت باشد.

سعادت امت اسلامی در خدمت صادقانه به انبیا و اولیای خداوند رحمان است

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به ضرورت حفظ آداب زیارت در تشرف به حرم امام هشتم(ع)، از همگان خواست تا حرمت، ارزش و منزلت این مکان قدسی را حفظ کرده و با ارادت قلبی به زیارت ثامن الحجج مشرف شوند.

وی از شب و روز جمعه ماه ذی القعده به عنوان روز های زیارتی خاص حضرت رضا(ع) یاد کرد و با بیان این که همه شما باید قدردان حضور امام هشتم در مشهد مقدس باشید، بیان کرد: سعادت امت اسلامی در گرو خدمت صادقانه به انبیا و قدردانی از نعمات اعطا شده واسعه الهی به بندگان است.

عضو اتاق تبلیغ خراسان با بیان این که امیدواریم خداوند متعال ما را بی نصیب از این مکان مقدس نگذارد، اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم تا با تاسی به سیره ائمه و اولیای خدا زندگیمان را نورانی کنیم./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات