۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۱۹۹۲۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

پیروی از سیره و سنت ائمه اطهار خنثی کننده هجمه های دشمنان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه فرمایشات ائمه اطهار(ع) چراغ راه بشریت و خنثی کننده هجمه های دشمنان است، گفت: انسانها با پیروی از سیره و سنت اهل بیت(ع) و ائمه معصومین(ع) باید در جهت ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و خنثی کردن هجمه های دشمن گام بردارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت جواد الائمه(ع) بیان داشت: امام جواد(ع) به دلیل قابلیت، لیاقت و بهره‌ مندی از موهبت الهی از جایگاهی رفیعی در پیشگاه خداوند، پیامبر اکرم(ص)، پدر بزرگوارش و تمام کسانی که بهره‌ ای از شناخت امام دارند، برخوردار است.

وی با بیان اینکه گرچه دشمنان دین و حاکمان معاصر امامان معصوم(ع) همواره در مقام توطئه و سرکوب و تحقیر آنان بوده اند، افزود: حقانیت، صداقت و نورانیت امامان شیعه پیوسته خنثی کننده نقشه‌های دشمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: در برخی موارد نیز حتی دشمنان تحت تأثیر وجود پر برکت ائمه معصومین(ع) می‌گرفته ‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات پر بار امام جواد(ع) اظهار داشت: سخنان به ‌یادگار مانده از حضرت جواد(ع) در عرصه های مختلف چراغ راه انسان ها است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: سخنان امام جواد(ع) به صورت مشعلی فروزان تا ابدیّت فراسوی راه انسانها می ‌درخشد و در بزرگراه کمال و سعادت، حق را روشنی می بخشد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان با طرح دسیسه های مختلف در پی به گمراه کشاندن نسل جوان و ضربه زدن به فرهنگ و معنویت جامعه هستند، عنوان داشت: با بهره بگیری از سیره و سنت ائمه معصومین(ع) باید در جهت تقویت ارزشها اقدام کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: بهترین راه مصون سازی نسل جوان الگو گردن از سیره و سنت ائمه معصومین(ع) بوده و در این راستا باید این الگو ها را به نسل جوان معرفی کرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات