۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۲۰۵۲۲
امام جمعه خرم آباد:

خدمت رسانی انقلابی و جهادی سرلوحه فعالیت دولت باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان مدیریت جهادی را لازمه حل مشکلات کشور خواند و گفت: دولت و دولتمردان با اقدام انقلابی و جهادی باید در راستای رفع مشکلات کشور گام بردارند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه آمریکا تروریسم را همچون آتشی در منطقه برافروخت، گفت: برای در امان ماندن از شر تروریسم باید آمریکا را از حمایت هایش از تروریسم منع کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا ایران را تروریست می داند در حالی که ایران بیش از ١٧هزار شهید قربانی ترور دارد، افزود: تروریسم ریشه در آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عنوان داشت: منافقین و داعش مورد حمایت مالی، نظامی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا هستند.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات در جامعه و دغدغه های مردم اظهار داشت: دولت جدید در این چهار سال برای برآورده کردن مطالبات مردم باید تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان مدیریت جهادی را کلید حل مشکلات کشور و مردم دانست و عنوان کرد:در این راستا دولت باید به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تسهیل در زندگی مردم توجه داشته باشد.

دولتمردان سلامت اعتقادی و اخلاقی را از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با تأکید بر ضرورت الگوگیری از شهید رجایی و باهنر از سوی دولتمردان خاطرنشان کرد: مسؤولان با الگوگیری از سلامت اعتقادی و اخلاقی شهید رجایی و باهنر باید برای خدمت به مردم و محرومان تلاش کنند.

عرفه روز بارش رحمت است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه روز عرفه را روز بارش رحمت الهی خواند و افزود: دعای عرفه گفت و گوی عارفانه بنده با خدا است.

وی با اشاره به اینکه عرفه روز نیایش و دعا است، خاطرنشان کرد: با برگزاری نماز عید قربان و دعای عرفه انسان رسم عبودیت و بندگی را در این روز به جای می آورد./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات