۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۵۲۱۵۸۵
با حضورحجت الاسلام والمسلمین رئیسی؛

گردهمایی تجلیل از خادمیاران رضوی سیستان و بلوچستان برگزار شد

گردهمایی تجلیل از خادمیاران رضوی سیستان و بلوچستان با حضورحجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آمفی تئاتر کمیته امداد زاهدان برگزار شد.
گردهمایی تجلیل از خادمیاران رضوی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گردهمایی تجلیل از خادمیاران رضوی سیستان و بلوچستان عصر امروز با حضورحجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در آمفی تئاتر کمیته امداد زاهدان برگزار شد.

دادخدا خدایار، سرپرست دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس در سیستان و بلوچستان در این گردهمایی گفت: امروز مفهوم خادم و مخدوم و شمیم رضوی در سراسر استان‌ها گسترش یافته و برکات حضور امام رضا(ع) به روستاها رسیده است.

وی با بیان اینکه فلسفه تأسیس دفاتر نمایندگی تولیت آستان قدس، واسطه گری خدمت از طریق امکانات آستان قدس است اظهار داشت: دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس در سیستان و بلوچستان انواع خدمات را از شهریور ماه 95 تاکنون ارائه داده است.

خدایار افزود: یکی از بخش‌های موفق این دفتر، بخش پزشکی بوده که با تشکیل 20 تیم پزشکی خدماتی همچون ویزیت رایگان، تجویز رایگان دارو و غربالگری را ارائه داده است.

سرپرست دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این دفتر 105 خادمیار کامل، 95 خادمیار در مرحله گزینش و 85 خادمیار در مرحله حکم آزمایشی دارد.

وی ابراز داشت: خدمت به 22 هزار زائر پاکستانی در اربعین از خدمات برجسته دفتر نمایندگی تولیت آستان قدس در سیستان و بلوچستان است.

خدایار با اشاره به برخی درخواست‌های مردم سیستان و بلوچستان عنوان کرد: انجام دو سفر جدا با وقت موسع برای منطقه سیستان و نیز منطقه بلوچستان از باب معین الضعفایی امام رضا، استفاده از خادمان استان در اداره آستان قدس و نیز در نظرگرفتن تسهیلات جهت به راه افتادن کارخانه های تعطیل و راکد استان از جمله درخواستهای مهم مردم استان از تولیت آستان قدس است./831/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات