۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۲۱۹۱۰
مدیر حوزه علیمه خواهران استان بوشهر:

ایران اسلامی بزرگترین قربانی ترور است

مدیر حوزه علیمه خواهران استان بوشهر در مراسم شهیدان رجایی و باهنر و شهدای ترور استان بوشهر ، ایران اسلامی را مظلوم ترین و بزرگترین قربانی ترور دانست.
حجت الاسلام یوسف جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم و گرامیداشت شهدای ترور استان بوشهر مراسمی با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مسجد امیرالمونین (ع) بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به 17 هزار شهید ترور انقلاب اسلامی، شهدای ترور را مظلوم دانست و تاکید کرد : ایران اسلامی مظلوم ترین و بزرگترین قربانی ترور در دنیا است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ولایت است تصریح کرد: ولایت سرلوحه شهید رجایی و باهنر بود و وقتی ولایت می شود سرلوحه کارش شعار اولش استکبار ستیزی شده و در مقابل مستکبر می ایستد.

مدیر حوزه علیمه خواهران استان بوشهر ادامه داد: آنچه ما از شهید رجایی و باهنر دیدیم ولایت مداری، استکبار ستیزی، بصیرت و شهادت طلبی بود و اینها خمیرمایه انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید سرلوحه آن ولایت مداری، استکبارستیزی، بصیرت و شهادت طلبی باشد گفت: هر چه قدر این ازشعارها و اصول انقلاب فاصله گرفتیم با چراغ سبز دشمن روبرو شدیم .

حجت الاسلام جمالی افزود: آنچه باعث شد بعد از بعثت دشمن اقدام به ترور پیامبر (ص) گرامی اسلام کند همین ولایت مداری بود./۸۴۶/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات