۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۲۱۹۲۲

مراسم سالروز ربوده شدن امام موسی صدر در استرالیا برگزار شد

مراسم سی و نهمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر از سوی جنبش امل در استرالیا برگزار شد.
امام موسی صدر

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم سی و نهمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر از سوی جنبش امل در استرالیا برگزار شد. جمع کثیری از علما و مسؤولان جمعیت های اسلامی و سیاسی در این مراسم حضور یافته و به بیان ویژگی های این عالم لبنانی پرداختند.

عباس ابوعبدالله مسؤول رسانه ای جنبش امل در این مراسم گفت: در سالروز ربوده شدن امام مقاومت و امام وطن، دومین آزادی و پیروزی بر تروریست های داعش را به ملت لبنان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به عنوان بشارت دهنده صادق که پیروزی های مستمری را برای لبنان و اعراب به همراه آورده و به اولین معلم خود یعنی امام موسی صدر وفادار است، تبریک گفته و به خانواده های شهدا مقاومت و ارتش قهرمان لبنان تسلیت عرض می کنیم.

وی افزود: تروریست ها فکر کردند که امام موسی صدر دیگر پویایی و جایگاه ندارد، اما تاثیر اندیشه های وی در آزادی مرزهای لبنان از لوث تروریسم کاملا روشن است. امام موسی صدر با تاسیس مقاومت اسلامی زمینه ساز دفن دولت گمراهی و خرافات شد.

ابوعباس همچنین پیروزی بر تروریسم را به ملت و مرجعیت تقلید عراق تبریک گفت و تصریح کرد: مرجعیت تقلید در سکوت و به دور از هیاهو فعالیت کرده و دستاورد بزرگی بدست می آورد. این عراق حسین(ع) است که به اسم الله و رسول الله به پیروزی رسیده و تروریسم را به وسیله صبر و ایمان شکست می دهد. 

وی با تأکید بر اینکه عملیات سپتامبر کاملا اطلاعاتی و با هدف جولان در جهان صورت گرفت، اظهار داشت: کارشناسان آلمانی، ژاپنی و محققان آمریکایی امروزه نسبت به چگونگی این عملیات سوال و تردیدهایی دارند./980/ب903/د

ارسال نظرات