۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۲۲۰۸۴
آیت الله استادی:

وزارت ارشاد از پرداختن به حواشی دوری کند

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه از وزیر ارشاد خواست که از حواشی در این وزارتخانه دوری کند و تاکید کرد: شما بايد از بحث سياسي كاري راست و چپ بيرون بياييد.
آیت الله استادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، آيت الله استادي، دبیر اول شورای عالی حوزه های علمیه در ديدار وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از انتخاب آقای صالحی به عنوان وزیر ارشاد استقبال کرد و اظهار داشت: خوشبختانه ما ارتباط شما با حوزه و روحانيت را مي شناسيم، همچنين شما جزء خاندان روحانيت هستيد و اميد است شما بتوانيد عملكرد خوبي داشته باشيد.

وي ادامه داد: اصولا در يك وزارتخانه يك وزير بايد صاحب فكر و برنامه باشد، از طرف ديگر هم به سایر مسائل مورد نیاز این وزارتخانه توجه کند تا بتواند كارايي لازم را داشته باشند.

آيت الله استادي از وزیر ارشاد خواست که از حواشی در این وزارتخانه دوری کند و تاکید کرد: شما بايد از بحث سياسي كاري راست و چپ بيرون بياييد، بايد قدري ملاحظه كنيد، برخي اتفاقات مشهد و قم يا اتفاقاتي كه به خاطر كارهاي ناشايست برخي بيرون از مجلس رخ داد باعث تزلزل فرد وزير نشود.

وی در مورد كتاب و نشر نيز تصريح كرد: در يك دوره وزارت ارشاد مشكل كتاب و نشر داشت، به نحوي كه يك اطاق كتاب پشت مميزي مانده بود، اما امروز مشكل نشر ما حل شده و در مقابل موضوع مجلات هنوز حل نشده است، ارشاد نبايد فراموش كند كه به آنها بيشتر از صدا وسيما نقد هست.

دبیر شورای عالی حوزه در مورد برخي حوزه ها و برنامه هاي وزارت ارشاد خاطرنشان كرد: برنامه هاي قرآني كه از سوي ارشاد برپا مي شود بسيار خوب است، در همين جا تقاضا دارم به كتاب هاي ديني توجه شود و كمك به اين بخش از سوي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بسيار خوب است.

وی يادآور شد: بعد اصلاح حجاب و عفاف در وزارت ارشاد مي تواند به وزير ارشاد كمك كند، وزير ارشاد با اخلاق و منشي كه دارد و بدور از جناح هاي سياسي مي تواند موفق باشد.

آیت الله استادی به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خطاب کرد و گفت: شما فرزند حوزه هستيد، براي حوزويان جاي خوشحالي داشت كه شما اين منصب را به دست گرفتيد، چه كسي بهتر از شما كه سواد حوزوي و غير حوزوي داريد و مي توانيد در اين پست موفق باشيد./٨١٦/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات